איך באמת כדאי להתנהג בחקירה משטרתית?

להיות במצב שבו המשטרה מתדפקת על דלתכם ולוקחת אתכם לחקירה זה משהו שאי אפשר לתאר במילים. זה לא משנה אם אתם הפושעים הכי גדולים שיש או שאתם חפים מפשע לחלוטין ולא ברור לכם בכלל מה המשטרה רוצה מכם, כי בכל מקרה זו סיטואציה מלחיצה. בנוסף לכך, אתם יכולים להיות בטוחים שהחוקרים עצמם יעשו הכול כדי להלחיץ אתם עוד יותר ולכן עולה השאלה מה מותר להם, מה אסור ואיך כדאי לכם להתנהג? האם כדאי לכם לשתף פעולה? לשמור על זכות השתיקה? או לעשות כל דבר אחר? עורך דין מקצועי הוא האדם שאיתו כדאי לכם להתייעץ ויפה שעה אחת קודם כי הוא יידע לתדרך אתכם נאמנה.

איך מוצאים עורך דין מעכשיו לעכשיו?

האמת היא שלא חסרים אנשי מקצוע שעובדים בתחום המשפטים ועריכת הדין ולכן עולה השאלה אל מי מהם כדאי לפנות. האם יש הבדל בין עורכי הדין השונים? האם כל אחד מהם יוכל לתת לכם שירות קצת שונה? ובנוסף לכך, בדרך כלל במצבים כאלה אנחנו זקוקים לשירותיו של עורך הדין בדחיפות, מה שאומר שגם נצטרך לבחור אותו מהר. תוהים איך עושים זאת? פשוט מאוד: היום האינטרנט יכול לעזור לכם. אתם לא צריכים להכיר אישית אנשים שכבר קיבלו שירות מעורך דין כזה או אחר כי היום תוכלו לעשות חיפוש מהר אונליין, לקרוא מידע רלוונטית אודות מספר מועמדים וכך לבחור את האדם שייצג אתכם בכל התהליך.

הניסיון והמוניטין של איש המקצוע

שני הדברים הכי חשובים שאתם חייבים לברר לגבי עורך הדין שבו אתם חושבים לבחור, זה הניסיון שלו והמוניטין. אלה יעזרו לכם להבין שלא מדובר באדם חובבן אלא באיש מקצוע כמו דני אורדן שבאמת חי ונושם את התחום הזה, מה שיעזור לכם כמובן להיות רגועים יותר. הרבה פעמים העצות והתדרוך של עורך הדין הם אלו שישפיעו על המשך התהליך ועל האופן שבו תסתיים הפרשה שבה אתם נתונים. לכן חשוב להשקיע בבחירת איש המקצוע שלכם ולפעמים אפילו כדאי לשלם קצת יותר אם זה יבטיח את המקצועיות ואת המסירות של עוה"ד בו בחרתם.

אולי יעניין אותך גם

דיור מוגן
עריכת דין
כיצד ניתן לחסוך בדיור מוגן?

מגורים בדיור מוגן מציע שילוב ייחודי של עצמאות ותמיכה קהילתית ליחידים הנכנסים לגיל פרישה. עם זאת, ניהול ההוצאות למעשה הופך להיות חיוני כדי להבטיח יציבות

קרא עוד »
בוררות
עריכת דין
מתי ניתן לפנות לבורר?

תחום הבוררות הוא לא תחום חדש. כאשר צצות מחלוקות בתחומים מסוימים או סכסוכים שקשה לפתור אותם, ניתן לנסות להגיע אל הכרעה באמצעות הליך בוררות. המטרה

קרא עוד »