איך עדיף לחגוג אירוע עם המשפחה – טיסה או מסעדה?

אם אתם צפויים לחגוג אירוע משפחתי מרגש (בר/בת מצווה, גיוס, יום הולדת עגול או יציאה לגמלאות של סבא/סבתא) – אתם בטח מחפשים דרך מקורית לציין אותו. לרוב שתי האפשרויות הנפוצות הן טיסה במסגרת חופשה משפחתית לחו"ל או אירוע במסעדה.

אבל אם אתם לא רוצים להיות כמו כולם אבל עדיין לשחות עם הזרם – בטח תשמחו לדעת שכיום אפשר לשלב בין השניים. כלומר, לחגוג במקומות כמו מסעדות לאירועים קטנים ומשם להזמין מוניות לבן גוריון.

אם זה נשמע לכם לא הגיוני, מסובך ואפילו בגדר הפנטזיה – אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא כדי לגלות שזה אפשרי לחלוטין. הדקו חגורות והצטרפו איתנו למסע משפחתי בטאץ' אישי.

 

התפריט

אחד האלמנטים המהותיים ביותר בכל אירוע הוא כמובן האוכל, כך שאם אתם מתכננים ארוחה משפחתית לרגל אירוע כלשהו כדאי שתבחרו במסעדה איכותית. ובמילים אחרות – מסעדה שבה כולם ימצאו את מבוקשם לרבות הקרניבורים, הצמחונים, הטבעונים ואפילו אוהבי הדגים.

זה אולי נשמע דמיוני כי לרוב כל מסעדה מתמחה בסגנון קולינרי אחר, אבל יש מקום כזה ששוכן במרכז תל אביב – מסעדת התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת. ולמרות המוניטין של המקום, אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי המחירים של כל המנות שפויים במיוחד.

למשל, המחירים של המנות הראשונות נעים מ-20-99 ₪ ומחירי העיקריות מ-98-500 ₪. המנה היקרה ביותר היא כמובן מנה שמתאימה לזוג, כך שאתם יכולים להגיע לטיסה בראש שקט ונטול בעיות כלכליות.

אנחנו בטוחים שגם אתם תתלהבו מהעובדה שהמנות במקום משתנות על בסיס יומיומי (בהתאם לחומרי הגלם העונתיים הזמינים), אבל תמיד הן איכותיות, טריות וכוללות פרשנות אישית מיוחדת במינה, מה שהופך את התפריט לחד-פעמי ובהתאם גם את הארוחה המשפחתית שלכם.

 

הטיסה

אמנם לנתב"ג צריך להגיע לפחות 3 שעות לפני הטיסה עקב הבידוק הבטחוני, אבל אם תגיעו על בטן מלאה ואחרי חוויה משפחתית – אתם תבטיחו שהשעות האלו יעברו לשם שינוי בנעימים ולא בדיוטי פרי.

המשמעות היא שהאירוע שלכם אולי ייערך בשעות לא סבירות, אבל אם בחרתם בתרנגול הכחול אתם יכולים להיות רגועים מסיבה אחת – המסעדה מגישה ארוחות בוקר, צהרים וערב כך שבכל שעה שתגיעו תתקבלו בברכה.

בנוסף, העובדה שהמסעדה נמצאת בקניון ג'י בתל אביב שממוקם במחלף ההלכה מבטיחה דבר אחד – ההגעה שלכם ממנה לנתב"ג תהיה קלה במיוחד.

המשמעות היא שאתם לא תצטרכו לחשב את זמן הנסיעה בהתחשב לפקקים הבלתי צפויים, לא תצטרכו לדחוס את כל המשפחה בתחבורה ציבורית לא אמינה (מי אמר רכבת?) ופשוט לא תדאגו יתר על המידה.

שלל פרטים תמצאו כאן: https://mamy-le.co.il.

מטוס ממריא

אולי יעניין אותך גם

מגלשה
אטרקציות ופנאי
איך להכין אטרקציה ביתית לילד?

לא יודעים כיצד להעסיק את הילדים? רוצים להוציא אותם מהמסכים? באמצעות האטרקציות של חברת עידנ'ס תוכלו לספק לילדכם את האטרקציות הטובות ביותר, במחירים נוחים לכל

קרא עוד »