איזה אלטרנטיבות קיימות להפעלה ליום הולדת?

מרבית ההורים כבר יודעים שאמנם נכון, אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה אולם, הם גם יודעים שאין יום הולדת ללא הפעלה טובה, מופע סטנדאפ לילדים, מופע קוסם, או אטרקציה כזאת או אחרת. אי לכך, מגיע הרגע, שבועיים לפני האירוע בערך, שבו ההורים נכנסים פתאום ללחץ מכיוון שיום ההולדת מתקרב ועדין אין שום כיוון לתוכן באירוע. ללא תוכן טוב הילדים עלולים להשתעמם ויום ההולדת עלול ממש להיהרס. אז מה אפשר לעשות ביום הולדת של ילדים פרט להפעלה?

 

מופע קסמים עוצר נשימה

הקוסם היה ונשאר דמות נערצת על ידי ילדים, הדבר נכון בעיקר לנוכח סדרת סרטי הארי פוטר ששמה במרכז העניינים את עולם הקוסמים והקסמים. קוסם שמגיע ליום הולדת עושה כמעט הכל עבורכם, הוא מביא עמו מערכת הגברה קטנה לטובת קיום המופע, זה אומר שלאורך האירוע כולו תוכל להישמע מוזיקת רקה שמחה ומקפיצה. הקוסם יקיים מופע של 50 דקות מהנות ומפתיעות לילדים, לאחר מכן יכול הקוסם לעשות הפעלה קצרה בסגנון מאחורי הקלעים של עולם הקסמים, וללמד את הילדים איך עושים מספר קסמים. חוויה גדולה לכולם.

 

סטנדאפיסט לילדים

מופעי סטנדאפ לילדים מתאימים על פי רוב לגילאי 6 ומעלה, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמופע סטנדאפ הוא מופע המבוסס על מלל ולכן, חשוב שיהיו אלה ילדים שכבר מבינים היטב את השפה.

חלק גדול מאמני הסטנדאפ לילדים מציעים ניהול אירוע מלא ls-party.co.il הכולל מעבר למופע שלהם, סדנת הומור קצרה ומצחיקה גם כן ולא פחות חשוב, הם יביאו עמם מערכת הגברה שתלווה את האירוע כולו.

היתרונות של מופעי הסטנדאפ לילדים מגוונים ראשית, מדובר במופע מצחיק ומי שמצחיק ילדים הופך אותם למרוצים, שמחים וסקרנים לעוד. שנית, הצחוק מייצר אווירה כיפית המשפיעה על האירוע כולו, וסביב האמן נוצרת הילה של סלב. יתרון נוסף, ברגע שהמופע מצחיק והילדים עסוקים ונהנים, ניתן להעביר כך 50 דקות מופע ועוד לפחות 20 דקות של סדנת הומור לילדים.

 

אטרקציות מגניבות

מבחר האטרקציות לימי הולדת הוא גדול למידי וכנראה שתתקשו להחליט מהי האטרקציה המתאימה ביותר לילד שלכם. במידה ויום ההולדת נופל בקיץ, והאירוע בחוץ, ניתן להזמין תותח קצף, מגלשות קצף ובכלל מתנפחים שונים, אלמנט שמעצים מאוד את החוויה של הילדים מהאירוע. במידה ומסיבת יום ההולדת מתקיימת במקום סגור ניתן לשלב סדנת שוקולד אטרקטיבית, בה מתנסים הילדים בהכנת שוקולד, פרלינים, שוקולד מקופלת ועוד. מדובר בפעילות שגם תעסיק את הילדים בכיף גדול במשך כשעה, וגם בסדנה שמשאירה לילדים מספר תוצרים לאכילה.

 

סיכום – לשפר מיומנויות חשובות וליהנות

כל אחת מהאלטרנטיבות הקיימות להפעלה ביום הולדת מיישמות גם כן את העיקרון שמשלב לימוד, התנסות, שיפור מיומנויות והנאה גדולה. כשמדובר בילדים, מומלץ להזמין אמן שמקיים בסוף המופע סדנה קצרה הקשורה בדרך זו או אחרת למופע שביצע. בדרך זו אתם מסודרים מבחינת הזמן שבו הילדים יהיו עסוקים.

יום הולדת

אולי יעניין אותך גם

אמן החושים
אירועים
כמה זמן נמשך המופע?

מופע של אמן חושים יכול להיות באורך משתנה, בהתאם לפרמטרים השונים הקשורים באירוע שלכם. לדוגמא, מן הסתם בעבור קהל של ילדים, הופעה של אמן חושים

קרא עוד »
קוסם יום הולדת
אירועים
יומולדת כיף – בטעם של פעם

ימי הולדת. היום הכי מיוחד בשנה, לרוב האנשים לפחות. הם הזדמנות להראות להורים שלך שהפכת למבוגר, ועבור חלק מאיתנו, זו ההזדמנות שלנו להראות לחברים ולמשפחה

קרא עוד »