השף תומר מספר על חווית הבישול על מנגל גז

הגרילים החדשים של חברת די אנס סי משנים את חוקי המשחק ומאפשרים לקבל חווית בישול יוצאת מגדר הרגיל, כפי שמסביר השף תומר אשר מספר על חווית הבישול החדשנית אותה קיבל.

מנגל גז – טכנולוגיה פורצת דרך

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד השימוש במנגל גז צובר תאוצה, וזאת לאור העובדה כי כיום הוא מהווה את הדרך הקלה והבטוחה ביותר להכין בשר כמו גם ירקות, במהירות וברמת איכות יוצאת מגדר הרגיל. למעשה, כפי שמסבירים המומחים של חברת די אנס סי, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום הגרילים, קולקציית מנגלי גז חדשים אשר נמכרים כיום לציבור משנים את כל מה שידעתם לגבי חווית בישול, וזאת לאור העובדה כי הם מאפשרים לקבל חוויה יוצאת מן הכלל אשר חוסכת לא מעט זמן, כמו גם מאמץ, כפי שיעידו מאות הלקוחות של החברה. אחד הלקוחות המרוצים הוא שף תומר, שף עסוק ומבוקש מאוד אשר עוסק בתחום כבר לא מעט שנים, ומארח בביתו ארוחות של 20-30 איש. ביקשנו ממנו לספר על החוויה שלו, וזה מה שהוא סיפר לנו.

צלייה נכונה

שף תומר מספר על חווית הבישול שלו על מנגל גז

שף תומר אשר רכש לא מזמן את המנגל החדש ביותר של חברת סי אנד סי משתף לגבי חווית הבישול שלו: "כשף אשר נמצא בתחום לא מעט שנים, אני תמיד מחפש את החידושים הגדולים ביותר בתחום אשר יאפשרו לי להעניק לאורחים את האוכל האיכותי והטוב ביותר, אבל גם במהירות, וזאת לאור העובדה כי אני חייב לעמוד בזמנים. לכן, לאחר חיפושים ארוכים וקבלת המלצות משפים וחברים הגעתי לחברת די אנד סי ורכשתי מנגל גז במחיר אטרקטיבי למדי. מאז שהחלתי להשתמש בו, אני חש כי כל חווית הבישול שלי השתנתה ללא הכר, משום שמדובר בגריל איכותי אשר נדלק במהירות כמו גם מאפשר להכניס לא מעט פרודוקטים, ובכך להקל באופן משמעותי על תהליך הבישול עצמו. אין כל ספק כי באמצעות מנגל גז של החברה כמו גם אביזרים נוספים אותם רכשתי הצלחתי לשדרג לאין ערוך את היכולת שלי לבשל, וגם האורחים הרבים אותם אני מארח מדי סופ"ש מעידים על כך כי מדובר במוצר איכותי אשר חייב להימצא בכל בית, לא רק אצל שפים מקצועיים כמוני". רוצים גם אתם לקבל חווית בישול יוצאת מגדר הרגיל ולהותיר את כולם המומים? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של חברת די אנד סי בכתובת https://www.bbq.co.il לצורך רכישה און ליין מאובטחת של גריל גז איכותי אשר מותאם בדיוק לצרכים שלכם ישוב אליכם בהקדם האפשרי, או לחייג למספר 9200* בכדי לקבל ייעוץ מקצועי מצוות המומחים של החברה אשר עומד לרשותכם בכל עת.

מעוניינים להמשיך לקרוא על טיפים לחופשה כשרה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

מזונות משקמים
אוכל
מה הם מזונות משקמים?

במרדף אחר בריאות ורווחה מיטביים, אנשים ברחבי העולם פונים יותר ויותר למזון משקם. מזונות משקמים, הידועים גם כמזונות מרפא או מזונות-על, הם מרכיבים עתירי תזונה

קרא עוד »