4 טיפים חשובים בשיפוץ אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד המקומות היותר רגישים בבתים פרטיים ובדירות מגורים. חדר האמבטיה חשוף ללחות גבוהה ולטמפרטורות גבוהות, לאורך כל ימות השנה.כיוון שכך, חזקה על הקירות שם שיהיו לחים באופן קבוע, ועל חלקים שונים באמבטיה שיהיו חשופים יותר לתקלות ולבעיות. כיוון שכך, רק הגיוני שחדר האמבטיה, יותר מכל חדר אחר בבית, ידרוש טיפולים קבועים, שלא לדבר על שיפוץ אמבטיה יסודי מעת לעת. בשורות להלן נביא לקוראים מספר עצות, שיסייעו לבעלי בתים המעוניינים לבצע שיפוצים בחדר האמבטיה בהצלחה.

חדר ניקיון

הגורמים לפגיעות היחסית של הקירות והחלונות בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר הלח ביותר בבית. ככל שמספר הנפשות המתגוררות בבית גדול יותר, כך השימוש בחדר האמבטיה הוא תכוף יותר, ומכאן שרמת הלחות והחום בחדר האמבטיה הן גבוהות יותר באותה המידה. גם במקרים שהאוורור בחדר האמבטיה הוא איכותי, הרי שהלחות המצטברת גורמת עם הזמן לנזקים לקירות, לחלונות ולכלים הסניטריים המצויים בו. הדבר נכון על אחת כמה וכמה, במקרים שבהם האוורור בחדר האמבטיה איננו מספק, והאוויר החודר פנימה מחלון פתוח איננו מספיק לייבש את החלל ואת הקירות. על מנת להפוך את חדר האמבטיה למקום שנעים להיות בו מצאנו לנכון להביא כאן כמה עצות מועילות.

טיפים חשובים בשיפוץ חדר האמבטיה.

ישנן אמות מידה רבות שיש להתייחס אליהן כשמתחילים את תהליך השיפוץ בחדר האמבטיה. בשורות להלן נתמקד בתכנון נכון של השיפוצים על כל המרכיבים שלהם, תכנון המראה הנדרש של החדר הכל כך חיוני הזה, בחירת המועד המתאים ביותר לשיפוצים ובחירת בעל המקצוע הנכון לביצוע המלאכה.

תכנון נכון של השיפוצים, אומר שביצוע שיפוצים בחדר האמבטיה צריך לכלול את כל המרכיבים, החל מהחלפת הצנרת וכלה באריח האחרון שיונח ברצפה. נושא הצנרת והאינסטלציה הוא אקוטי, שכן תכנון לקוי עלול להביא למצב שבו יהיה צורך לבצע שיפוצים נוספים בתוך זמן קצר.

תכנון המראה והפונקציונאליות של חדר האמבטיה: לפני שמתחילים את השיפוצים, יש לבחור בצורה הנכונה את המראה הסופי הרצוי של החדר. האם יש צורך באמבטיה או רק במקלחון? האם רוצים גם שירותים, או שתהיה הפרדה בין המקלחת לבין השירותים? ומה באשר לחלל עבור מכונת הכביסה? וכיצד יתבצע האוורור של חדר האמבטיה?

בחירת המועד הנכון לשיפוצים: בדרך כלל, המועד המועדף במרבית המקרים הוא עונת הקיץ. ואולם דווקא בגלל זה, יכול להיות שכדאי לבחור מועד אחר, אם הדבר אפשרי. בעונת הסתיו או באביב, יש פחות ביקוש לשיפוצים, מה שמאפשר לבחור את השיפוצניק האיכותי ביותר, במחירים סבירים ולא גבוהים מדיי.

בחירת בעל המקצוע המהימן ביותר: למרבה הצער, תחום השיפוצים בישראל איננו מוסדר עד תום, ויש שיפוצניקים בלתי איכותיים העליל הפועלים בתחום. לפני בחירה של שיפוצניק, יש לחקור ולבדוק. ואולם דרך נוספת לבדיקה היא הסתייעות באתרי אינטרנט ייעודיים, המפרסמים אך ורק בעלי מקצוע איכותיים. אם יש לך עניין לבחור בעל מקצוע איכותי, זה המקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפוץ מוצלח בחדר האמבטיה.

 .רטוב וחם: 10 טעויות העיצוב הנפוצות בחדר הרחצה

אולי יעניין אותך גם

עבודות ניסור בטון
שיפוצים ובניה
בעזרת אילו כלים מנסרים בטון?

בטון הוא אחד מחומרי הגלם האמינים ביותר בענף הבנייה. בטון משמש לבנייה של חללים שונים ומבנים, לפי צרכים משתנים. הבטון הוא תערובת של מספר חומרים

קרא עוד »
איטום
שיפוצים ובניה
מה זה קבלני איטום?

לקראת החורף הקרב ובא, מתחילים לעלות כל מיני מושגים לאוויר שרלוונטים לכולנו. מושגים כמו מטריה, מעיל או מגפיים הם מושגים מאוד יום יומיים, אולם לצידם

קרא עוד »
ציור של שרותים
שיפוצים ובניה
שירותי עבודות אינסטלציה

יש לכם בעיית אינסטלציה בבית ואתם רוצים לטפל בה אחת ולתמיד? או שאולי אתם רוצים לעשות שיפוץ ולהחליף את המערכת כולה? אם כך, אין ספק

קרא עוד »