טיפים לניהול חברה בע"מ

לפני כמה שנים החלטתם לצאת לדרך יזמית חדשה ולפתוח עסק קטן בתחום שלכם. לאט לאט ובשעה טובה העסק הלך וגדל, והיום אתם עומדים במצב של             מעבר מעסק קטן לחברה בע"מ. כעת כללי המשחק משתנים, ויש דברים שתצטרכו להקפיד עליהם ולשים לב אליהם יותר ממה שהיה בעבר. כדי לצלוח את השלב הזה כמו שצריך ועם היציאה לדרך החדשה שלכם, קבלו כמה טיפים לניהול חברה בע"מ שבטוח יעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך.

 

גדלתם, זה נהדר, אבל שמרו על מי שאתם

לצערנו יש נטייה לבעלי עסקים קטנים שגדלים פתאום וללא התראה מוקדמת לשנות קצת את ההתנהגות. זה מובן לגמרי שאתם שמחים ומאושרים לאור זה שהמצב בשוק ממש לא מאפשר לכולם להתקדם ולצמוח, אבלבסופו של דבר חשוב שתישארו אתם– צנועים, ענווים ובעיקר זוכרים מאיפה הגעתם וכמה קשה היה לכם בתחילת הדרך. ספקים שעובדים איתכם לאורך שנים ולקוחות קבועים שלכם מצפים ליחס הולם, אז שמרו עליו בדיוק כפי שהיה– זה יבטיח את המשך ההצלחה שלכם.

 

טיפים לניהול חברה בע"מ

ניהול חברה בע"מ היא מאתגרת יותר בהרבה מאשר ניהול של עוסק פטור. במקום להתעסק עם קבלות פשוטות ולהגיש דו"חות פעם ברבעון, עכשיו מחכה לכם התנהלות הרבה יותר מורכבת, והדבר הזה אומר בדיוק דבר אחד – ניהול חברה בע"מ מחייב סדר וארגון כמו שמעולם לא היה לכם.

יכול להיות שאתם האנשים הכי מסודרים ומאורגנים בעולם, אבל עכשיו כשהניירת עומדת להציף את שולחן העבודה שלכם והמכתבים ממס הכנסה ומע"מ עומדים להגיע בתדירות הרבה יותר גבוהה, יכול להיות שלא תצליחו להשתלט על הכל בעצמכם – וזה בסדר. ברגע שתהיו מסודרים ומאורגנים יהיה לכם הרבה יותר קל להעביר את השרביט למישהו אחר, כמו רואה חשבון שיעבוד עם החברה שלכם באופן קבוע.

 

הציבו יעדים

כשמדברים על טיפים לניהול חברה בע"מ חשוב בראש ובראשונה לדעת שהדרך עומדת להיותארוכה ומפותלת, ועלולה להסיח את דעתכם מהנושא שלשמו נתכנסנו – המשך צמיחה, גדילה והתפתחות של העסק. לכן, כדי למנוע בלבולים וסטייה מהדרך, הציבו לעצמכם עוד בהתחלה יעדים שאתם רוצים להגיע אליהם.

ברגע שהדרך שלכם תהיה רצופת מטרות ואתגרים, ותדעו לקראת אילו משברים אתם עלולים ללכת, שום דבר לא יוכל להפתיע אתכם, והדרך שלכם למעלה תתחיל ממקום מודע ומושכל.

 

חברו לעוד אנשי מקצוע

ניהול חברה בע"מ דורשת הרבה יותר ממה שניהול עוסק פטור דורש. לכן, צרפו אליכם לצוות אנשי מקצוע אמינים שיוכלו לתת לכם מהידע והניסיון שלכם להמשך הדרך המשותפת שלכם.בצעו סקר שוק מבחינת מחירים, המלצות וותק ובחרו לעצמכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שיעזרו לקחת לקחת את החברה שלכם קדימה.

עם למרות הטיפים החברה נקלעה למצב של חובות ויש לכם צורך בסיוע של איחוד תיקים, חשוב לפנות לעורך דין מתאים בתחום

קופת חיסכון

אולי יעניין אותך גם

דיור מוגן
עריכת דין
כיצד ניתן לחסוך בדיור מוגן?

מגורים בדיור מוגן מציע שילוב ייחודי של עצמאות ותמיכה קהילתית ליחידים הנכנסים לגיל פרישה. עם זאת, ניהול ההוצאות למעשה הופך להיות חיוני כדי להבטיח יציבות

קרא עוד »
בוררות
עריכת דין
מתי ניתן לפנות לבורר?

תחום הבוררות הוא לא תחום חדש. כאשר צצות מחלוקות בתחומים מסוימים או סכסוכים שקשה לפתור אותם, ניתן לנסות להגיע אל הכרעה באמצעות הליך בוררות. המטרה

קרא עוד »