3 יתרונות של ספה שנפתחת למיטה

מתכננים לקנות ספה בקרוב אבל אתם מתלבטים בין ספה רגילה לבין ספה שנפתחת למיטה? אם כך, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק. שכן, יצאנו לפגוש אנשים שמבינים דבר או שניים בנוגע לספות נפתחות וביקשנו מהם למסור לנו את כל היתרונות שיש בספות מסוג זה. קיבלנו לא פחות מ – 56 תשובות ובחרנו את ה – 3 הטובות ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון, אתם וודאי תוהים מי הם אותם אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. ובכן, מדובר בקוראים קבועים שלנו ששמחו לסייע לנו וענו על סקר שפרסמנו לאחרונה. בסקר ביקשנו מהם לציין בפנינו יתרון אחד שבא לידי ביטוי בספה הנפתחת למיטה שיש להם בבית כדי שנוכל להבין למה יש אותה כמעט בכל בית. קיבלנו מעל 50 פניות ואנחנו כל כך מתרגשים להציג בפניכם את 3 היתרונות הבולטים ביותר שעלו בממצאי הסקר.

 

יתרון מספר 1 בספה שנפתחת למיטה – חיסכון משמעותי במקום

היתרון המשמעותי ביותר שחזר על עצמו מספר רב ביותר של פעמים בנוגע לשינה על ספה נפתחת למיטה זו העובדה שמדובר בחיסכון משמעותי במקום. רבים מעוני הסקר ציינו שהדבר חוסך להם לא מעט מקום. שכן, הספה משמשת במהלך היום לאירוח ובמהלך הלילה, במידה ויש אורחים בבית, היא משמשת ללינה. כך שבמקום להשתמש גם במיטה וגם בספה, אפשר להשתמש באחת מהן וליהנות משתיהן יחד.

 

יתרון מספר 2 בספה שנפתחת למיטה – נוחות

לא מעט אנשים שהגיבו על הסקר ציינו שעד שהם גילו את האפשרות של רכישת ספה שנפתחת למיטה, הם אירחו אנשים על מזרן דק שהיה להם בבוידעם. אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם כמה שזה לא נעים לארח מישהו על מזרן שכזה. לדבריהם, מאז שהם החלו להשתמש בספה הנפתחת, האורחים שלהם מציינים שהרבה יותר נוח לישון אצלם.

 

יתרון מספר 3 בספה שנפתחת למיטה – עיצוב

לא מעט גולשים (והרבה מעצבות ומעצבי פנים שלקחו חלק בסקר) ציינו שהבחירה בספה שנפתחת למיטה היא בחירה עיצובית לחלוטין מבחינתם. שכן, אפשר ליהנות מעיצוב של ספה יפה ולא של סתם מזרון מעופש שמשמש בסופו של דבר לשינה של אורחים. נאמר לנו שיש כל מיני סגנונות שונים של עיצובים בספות אלו, למשל:

  • עיצוב ספת ר'
  • עיצוב ספת 3 מושבים
  • עיצוב רטרו וכו'

כך שבעצם, כל אחד יכול לבחור את הספה שנפתחת למיטה שמתאימה לעיצוב הבית הנוכחי שלו וגם ליהנות מ – 2 היתרונות הנוספים שצוינו לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכל אחד מכם לדעת את 3 היתרונות החשובים שבאים לידי ביטוי בשימוש בספה נפתחת למיטה. אנו מאחלים לכם שתבצעו בסופו של דבר את הבחירה הנכונה של הספה הבאה שלכם. להתראות במדריך הבא.

רהיט ישיבה

 

אולי יעניין אותך גם

רהיטים שצריך לבית חדש

אחרי כל כך הרבה שנים באותו הבית, בשעה טובה מצאתם את הבית החדש שלכם שאליו תעברו ממש בשבועות הקרובים. האריזות בעיצומן וההתרגשות בשיאה, תאריך ההובלה

קרא עוד »