כללי זהירות בעבודה עם כלי בטון

עבודה עם כלי בטון, בייחוד בעידן הנוכחי מצריכה התמקצעות כמו גם עמידה בכללי הבטיחות. מהם? המומחים של המנסרים ביהלום, החברה המובילה כיום בענף עבודות הבטון מסבירים.

  עבודה עם כלי בטון – מיומנות כמו גם הכשרות נדרשות

עבודה עם כלי בטון בתחום של עבודות בטון מצריכות מיומנות כמו גם מקצועיות רבה, כפי שמסבירים המומחים של חברת המנסרים ביהלום, החברה המובילה כיום בענף עבודות הבטון. ע"פ המומחים של החברה, הטכנולוגיה אשר נכנסה לשימוש בשנים האחרונות מחייבת התמקצעות כמו גם ביצוע הכשרות בכל עת בכדי להבטיח כי הפרויקטים יושלמו בזמן, באופן מדויק ותוך שמירה על כללי הבטיחות אשר נהוגים בענף. חברה אשר לא תבצע את ההכשרות הללו עלולה להציב את עובדיה בפני סכנת נפשות של ממש. על כן, מהם כללי הזהירות? להלן כל הפרטים.

משפך בטון

כללי זהירות בעבודה עם כלי בטון

  • בטרם מתחילים את העבודה יש להקפיד על לבוש עבודה מתאים אשר כולל כפפות, משקפי הגנה, סרבל כמו גם קסדה אשר תשמור על בטיחות העובד. חשוב מאוד לבדוק כי כלל ציוד הלבוש הוא בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וזאת על מנת להבטיח כי לא מדובר בציוד בלאי אלא בציוד חדש אשר ישמור על גופו של העובד, בכל תהליך העבודה.
  • במידה ועובדים עם מסור יהלום חשוב מאוד להקפיד לעבוד עם חוברת הוראת בטיחות אשר נלוות למכשיר, כמו גם לוודא כי ישנו מגן אשר מותקן מעל להב היהלום ונועד לשמור על הלהב עצמו. חשוב מאוד לבדוק כי הניסור מתבצע כאשר המגן מותקן עליו, ולהסירו רק בעת צורך לניקוי ותחזוקה של המסור.
  • יש להרחיק את כל הציוד בו נעשה שימוש רחוק מילדים, וזאת על מנת למנוע בו ילד יוכל לגשת ולקחת את המסור או כל כלי עבודה אחר, ובכך לפגוע בעצמו. לכן, כחלק מכללי הבטיחות יש לשמור את כל הציוד אשר בו נעשה שימוש במקום מרוחק ונעול בצורה הרמטית.
  • יש לקרוא בטרם מתחילים את העבודה את כללי הבטיחות אשר מצורפים לכלים השונים, כמו גם לבחון את ההוראות של משרד העבודה והרווחה אשר מפרסם מעת לעת הוראות בטיחות בעבור בעלי מקצוע אשר עוסקים בתחום הבנייה כמו גם השיפוצים.
  • במידה ומתבצעת עבודה אשר מצריכה עבודה עם כלי בטון לגובה, חשוב שהעובד יהיה מוכשר לעבודה לגבוהה ע"י הכשרות בארץ כמו גם בעולם. עובד אשר איננו מיומן ואיננו מחזיק באישורים מתאימים, עלול להיפגע בצורה ממשית כמו גם לפגוע בסביבה שבה מתבצע הפרויקט, ועל כן יש להקפיד על נושא זה ביתר שאת.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר של המנסרים ביהלום

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי כללי בטיחות היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://concrete-sawing.co.il.

 מעוניינים להמשיך בקריאה על הר הביטוח לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם

רימון חברת שליחויות
בעלי מקצוע
כיצד בוחרים חברת שליחויות?

בחירה של חברת שליחויות עשויה להיות עניין מורכב לפעמים. מי שעוקבים אחר החדשות, יודעים על המקרה שאירעה למותג בגדים מוכר שבחר להסתייע בחברת שליחויות לא

קרא עוד »
איתור נזילות
בעלי מקצוע
איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב

אנו חיים בעידן טכנולוגי שמקל על בעלי מקצוע שונים בפעולות יום יומיות. במדריך הנוכחי אנו נתמקד בטכנולוגיה מתקדמת ביותר שמאפשרת לאינסטלטורים לאתר נזילות באמצעות מצלמת

קרא עוד »
גבינה ובעל חיים
בעלי מקצוע
הדברה של מכרסמים

כולנו אומנם מורגלים בעונות מסוימות של השנה לראות תיקן שרץ לנו בבית פה ושם, כי ישראל זו מדינה חמה ותיקנים אוהבים חום, אך מה קורה

קרא עוד »
שחקן כדורסל
בעלי מקצוע
מיהו הבוס אבנר קופל

אחד השמות היותר מוכרים בענפי הספורט הישראליים, הוא אבנר קופל. מדובר באדם אשר מאמציו הכבירים בענף הכדורסל הובילו לשינויים ניכרים בהתנהלות הארגון. לאחר שנות ניסיון

קרא עוד »