כסאות בר – באיזה מקומות בבית כדאי למקם אותם?

רכישה של כיסאות בר לא מסתיימת ברגע שיוצאים עמם מהחנות. שכן, ברכישה מסוג זה יש כמה שלבים נוספים שצריך לבצע לאחר שמגיעים אל הבית. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק באופן מעמיק, איך תוכלו למקם את כיסאות הבר שקניתם (או אלו שאתם צפויים לקנות בעתיד) במקום הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בעיצוב פנים הבית.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שמצאנו גורמים חיצוניים שסייעו לנו בקבלת מידע בנושא. שכן, אנחנו חסרי ידע בכל הנוגע לעיצוב הבית. את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב בגלל שקנינו כיסאות בר (פשוט כי הם יפים) וגילינו בסופו של דבר שאין לנו מושג איפה צריך למקם אותם בבית. לכן, פרסמנו פוסט ברשת החברתית וביקשנו ממעצבי פנים לסייע לנו בתחום. זו ההזדמנות להודות ל – 3 מעצבי הפנים שליוו אותנו. שכן, בזכותם המדריך הנוכחי רואה אור.

 

אז באיזה מקומות בבית כדאי למקם אותם? – רקע אודות השאלה

הדבר הראשון שאמרנו למעצבי הפנים שהגיעו אל הבית שלנו הייתה השאלה שנכתבה בכותרת שלעיל. כן, בלי שלום, בלי מה נשמע או שיחת חולין. שכן, היה לנו חשוב לקבל מהם כמה שיותר מידע על המיקום הנכון של כסאות בר  בבית ולא רק בשבילנו, אלא גם בשבילכם. פשוט כי התחייבנו מראש שנכתוב על כך מדריך. נאמר לנו שיש מקומות מסוימים שניתן להציב בהם כיסאות בר. שכן, בניגוד לכיסאות מטבח או כסאות משרדיים, יש להם גובה שונה וצריך להתאים אותו לחלל הקיים.

 

באיזה מקומות בבית כדאי למקם כיסאות בר?

כעת, כשידועים לכם כל הפרטים בנושא, אפשר לומר לכם מה היו התשובות של המומחים. נאמר לנו שרצוי למקם את כיסאות הבר בצמוד לקירות חיצוניים מכמה סיבות:

  • יותר נוח להוסיף אליהם שולחן בר שתלוי על הקיר (בגלל שמדובר בקיר יציב)
  • מתאפשר לשבת אל מול חלון ולראות את הנוף
  • אפשר ליהנות מאוויר צח ואור

 

 האם יש מקומות נוספים שבהם כדאי למקם את כיסאות הבר?

בהחלט, בפסקה הקודמת עסקנו במקומות פנימיים. ראוי לציין כי ניתן למקם את הכיסאות גם במקומות חיצוניים. למשל, במרפסת, גג או בחצר. במצבים שכאלו, חשוב לבדוק אם יש אפשרות להעמיד שולחן בר על הקיר (כפי שהומלץ קודם לכן). במידה והדבר אינו מתאפשר, ניתן פשוט להוסיף שולחן בר ולקבע אותו לרצפה.

 

אז למה אתם מחכים? צאו למקם את כיסאות הבר

עכשיו יש בידיכם את כל המיקומים האפשריים לכיסאות בר בבית. כך שנותר לכם רק לבחור את המיקום שמתאים ביותר לחלל הבית הפנימי או החיצוני שלכם. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו  שתמצאו את המיקום שיאפשר לכם ליהנות מכיסאות הבר שלכם באופן מקסימלי. אתם מוזמנים כמובן לשלוח לנו תמונות של המיקומים הנבחרים להשראה.

כיסאות מפלסטיק

 

אולי יעניין אותך גם