כרית עיסוי שיאצו – מתי מומלץ להשתמש בה

כל יום אנחנו חוזרים הביתה כאשר השרירים שלנו תפוסים והראש כואב. לעיתים זה מרגיש שאם נוסיף רק עוד גרם אחד של משקל על הכתפיים שלנו, נקרוס לחלוטין מרוב הכאב.

ואנחנו בהחלט לא היחידים שמרגישים כך. בטוחים שגם לכם יש ימים שכואב ויש ימים שכואב אפילו יותר. להמשיך לסבול או לטפל בזה? באיזשהו שלב זו כבר בכלל לא שאלה.

הפתרונות? מצאנו כמה.

 

 ספא – הפתרון?

פתרון נהדר, מסז' משחרר זה בדיוק מה שנחוץ. אבל עד שנגיע לספא ולאותו מסז' מיוחל ייקח זמן – בכל זאת כולם מזמינים מקום כרגע ואין שום דבר פנוי עד אוקטובר. אז איך בכל זאת נפתור את הבעיה? בעזרת כרית עיסוי שיאצו שגילינו והפכה לבת לוויה נאמנה ביותר. גם אתם הצלחתם למצוא מקום פנוי לספא רק לעוד חודשיים? בואו וננסה לפתור את הבעיה כבר עכשיו.

 

 מה זה שיאצו?

מדובר בטכניקת מסז' יפנית, שמאמינה שלחץ בעזרת אצבעות על נקודות שונות בגוף האדם, יעזרו לאנרגיה לזרום ולשרירים להפסיק לכאוב. השיטה מטפלת במגוון בעיות הקשורות לתחום האורתופדיה, אבל לא רק. והכרית?

 

מה עושה הכרית?

בדיוק את זה, רק מבלי שנצטרך לפנות למטפל לצורך העניין. הכרית עושה מסז' ממוקד באזורים עם הנטייה הכי גדולה לגרום אי נוחות – אזור הצוואר והעורף.

 

 מה היתרונות של השימוש בכרית?

בראש ובראשונה, בניגוד לצורך למצוא מטפל מוסמך, לקבוע תור ולשלם סכומים לא קטנים כל פעם, באמצעות הכרית מקבלים מוצר אחד כמעט נצחי. מה הכוונה? הכרית לא תבטל את התור, תשלמו עליה רק פעם אחת והיא זמינה לכם בכל רגע נתון, גם אם זה בזמן הנהיגה. נשמע טוב, לא?

 

 מתי ניתן להשתמש בכרית?

בכל רגע שבו מרגישים כאב או סתם בסוף יום עבודה, כאשר בא לכם קצת הרפייה לגוף ולנפש. היתרונות הנוספים של הכרית הם שניתן להשתמש בה בכל מקום – בבית, ברכב (באמצעות שנאי) וגם אם תחליטו לנסוע לסופ"ש בצימר בצפון – היא תוכל להתלוות אליכם.

 

 מה מיוחד בכרית עיסוי והופך אותה למוצר כה נחוץ?

כרית עיסוי מצויידת ב – 4 ראשים, שניתנים לכוונון, מה שאומר שאתם נהנים מעיסוי שיתמקד במספר נקודות בו זמנית. בנוסף אתם קובעים בעצמכם את הכיוון של התנועות, משהו שלעיתים לא נוח לבקש מהמעסה.

 

 פונקציות נוספות

פרט לעניין המסז', הכרית בעל פונקציית חימום, שיכול להגיע לעד כדי 40 מעלות, מה שיאפשר למסז' להשפיע על השרירים הכואבים הן בצורה של שחרור והם בצורה של הרפייה. אז נכון, אף אחד לא ביטל את הביקור ההוא בספא שהזמנתם לעוד חודשיים, כי עיסוי של מטפל מוסמך זה עדיין בגדר מאסט, אבל בזמן ההמתנה עדיין אפשר לדאוג לשרירים התפוסים שלנו בעזרת כרית עיסוי שיאצו.

כרית עיסוי

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »