מדריך שלב אחר שלב לקבלת ביטוח בחו"ל

ביטוח חו"ל נועד כדי להבטיח לנו כיסוי רפואי שיאפשר לצאת לטיול ממושך, נסיעת עסקים או חופשה קצרה בראש שקט. רבים מכירים בעובדה זו, אך מעטים יודעים איך יתאפשר להם לרכוש את הביטוח המתאים ביותר. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לעניין החשוב ולסייע לכל דורש. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם ביטוח חו"ל שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

 

השלב ה – 1: תכינו פרטים בסיסיים מראש

לא ניתן לעסוק בהסברים אודות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, מבלי לבקש מכם להכין את כל הפרטים החיוניים מראש. נציין שמדובר במספר הנוסעים והגילאים שלהם, מדינת היעד ותאריכי הנסיעה. שכן, לא ניתן לרכוש ביטוח מבלי שיש לכם את הפרטים הבאים. זו הסיבה שנהוג להשאיר את רכישת הביטוח לשלב האחרון של הארגונים. תחילה, רוכשים כרטיסי טיסה ורק לאחר מכן מתחילים בבירור פרטים אודות הביטוח המתאים.

 

השלב ה – 2: תשתמשו באתרי השוואות מחירים

יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים? מצוין. כעת עליכם להיכנס לאתר ביטוח חו"ל שמאפשר לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח המוכרות ביותר בישראל, למשל: הראל, הפניקס, פספורטכארד, כלל ועוד. נדגיש שפלטפורמה זו תקל עליכם באופן משמעותי, מכיוון שהיא תחסוך לכם שיחות ממושכות עם נציגים של חברות ביטוח. כל שעליכם לעשות זה למלא את הפרטים הבאים באתר:

 

  1. גילאי הנוסעים
  2. יעד הנסיעה
  3. תאריכי הנסיעה

 

מילוי של הפרטים ברובריקות המתאימות יגלה בפניכם את הצעות המחיר של החברות השונות. כאשר בצד ימין של המסך תוכלו לראות בין היתר את המורכבות של החבילה ולבחור את האפשרויות המתאימות לכם, לדוגמא:

 

  • חבות כלפי צד ג'
  • כבודה
  • איתור חיפוש וחילוץ
  • קיצור וביטול נסיעה בעקבות מצב רפואי

 

השלב ה – 3: תרכשו את הביטוח בדרך הנוחה לכם

כעת אתם צפויים להביט בהצעות מחיר שונות. כך שתצטרכו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. שימו לב –האתר מאפשר לבחור ב – 2 אפשרויות תשלום:

  1. רכישה אונליין ומעבר לאתר של הספק(חברת הביטוח הנבחרת)
  2. רכישה באמצעות נציג תוך שיחת וואצאפ

 

השלב ה – 4: תמתינו לקבלת הפוליסה במייל

יישום השלב השלישי במלואו יאפשר לכם לקבל את הפוליסה לתיבת המייל. נמליץ בהזדמנות זו לשמור את הקובץ שיתקבל מטעם חברת הביטוח ולהדפיס אותו. שכן, כך תוכלו לעיין בפרטים באופן מעמיק במידה ויתרחש מקרה רפואי חריג שיצריך את הפעלת הביטוח הרפואי.

 

השורה התחתונה – צאו לרכוש ביטוח חו"ל

עד כאן המדריך שריכז את 4 השלבים לקבל ביטוח חו"ל בקלות. כעת אתם מכירים בהליך מקרוב, כך שתוכלו ליישם אותו בקלות ובמהירות, בידיעה שתקבלו את הביטוח המקיף ביותר שעונה לצורך שלכם. נאחל שתהיה טיסה נעימה ונטולת מקרים רפואיים חריגים.

תכינו פרטים בסיסיים מראש

אולי יעניין אותך גם