רהיטים מסין או מאיטליה? איך לבחור?

לא צריך להיות מומחה גדול בתחום הרהיטים בשביל לדעת שהרהיטים האיכותיים ביותר מיוצרים באיטליה, בעוד אלו שנחשבים לאיכותיים פחות מיוצרים בדרך כלל בסין.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עורכים את הרכישה המשתלמת והאיכותית ביותר של הריהוט לבית שלכם, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור.

 

המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב בליווי מטעם מומחים בייבוא של רהיטים מחו"ל. הם אלו שיודעים את כל הפרטים החשובים ביותר אודות סוג העץ, העמידות שלו לזמן ממושך ושאר המרכיבים הנוספים שצפויים לקבוע האם הרהיט נחשב לעמיד ואיכותי או שעדיף לוותר על רכישה שלו. המומחים הציגו בפנינו את כל העובדות ומתוכן, אנחנו הסקנו מסקנות שונות שהביאו אותנו לכתוב עבורכם את השלבים לבחירת ריהוט באופן הנכון ביותר.

 

איך לבחור ריהוט מסין או איטליה – השלב הראשון

בשלב הראשון אתם צריכים לחשוב מהו הצורך שלכם. האם אתם צריכים רהיטים לסלון כמו שולחן סלון מודרני? למטבח? לחדר השינה או לחלל הבית? אם כך, אתם צריכים לבחור ברהיטים מאיטליה. שכידוע, הם נחשבים לאיכותיים ועמידים ביותר. אם אתם מחפשים ריהוט שיתאים לשימוש זמני מחוץ לבית, למשל באחד או יותר מהמרחבים הבאים:

  • מרפסת
  • גג
  • חצר

אתם יכולים לבדוק פרטים אודות ריהוט מסין. שכן, הריהוט שיספוג את תנאי מזג האוויר השונים צפוי גם כך לאבד בשלב מסוים את העיצוב הייחודי שלו. כך שאולי עדיף שתשלמו מעט פחות ותקבלו ריהוט סביר.

 

איך לבחור ריהוט מסין או איטליה – השלב השני

בשלב זה אתם צריכים לבדוק איזו חנות מציעה את הריהוט הנבחר. שכן, אם בחרתם בריהוט מאיטליה, אתם צריכים לפנות לחנות איכותית, כזו שמציעה ריהוט עמיד, חזק, מעוצב ואיכותי. אם לעומת זאת בחרתם בריהוט מסין, אתם צריכים לגשת לחנות שמציעה ריהוט מעוצב אך פחות איכותי ועמיד אך לא לזמן ממושך. אם אינכם יודעים איזו חנות מציעה את הריהוט שאתם מחפשים, תוכלו פשוט לערוך חיפוש באינטרנט. במידה ומדובר בחנות שמייבאת ריהוט איכותי, אתם תוכלו לזהות בקלות כי מופיעה תגית שמציינת שמדובר בריהוט מאיטליה.

 

עכשיו נותר לכם רק לבחור

בשלב זה, נותר לכם רק לבחור את הריהוט המתאים לכם, זה מאיטליה או זה מסין (בהתאם לתנאים שצוינו בפניכם לעיל). אם מסיבה כלשהי עדיין לא הגעתם להחלטה בנושא, דעו שאתם תמיד יכולים לפנות אל יועצי המכירות של החנויות השונות ולשאול אותם מה לדעתם עדיף לכם. יועץ מכירות של חנות אמינה ומקצועית יידע להמליץ לכם על חנות אחרת (עם ריהוט איטלקי או סיני) במידת הצורך.

 

כמה מילים לפני סיום 

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם שתבחרו את הריהוט המתאים ולא רק מבחינת האיכות והעמידות, אלא גם מבחינת המחיר, ואל תשכחו לשתף אותנו בריהוט הנבחר.

ספת סלון

 

אולי יעניין אותך גם

רהיטים שצריך לבית חדש

אחרי כל כך הרבה שנים באותו הבית, בשעה טובה מצאתם את הבית החדש שלכם שאליו תעברו ממש בשבועות הקרובים. האריזות בעיצומן וההתרגשות בשיאה, תאריך ההובלה

קרא עוד »