רעיונות לאטרקציות ליום הולדת

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב אבל אין לכם רעיון לאטרקציה? כבר חגגתם עם קוסם, ליצן ומה לא? והפעם אתם רוצים לחגוג עם מפעיל ייחודי, כזה שיהפוך את יום ההולדת שלכם לבלתי נשכח? ריכזנו עבורכם רעיונות לאטרקציות ייחודיות, שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים באטרקציה המתאימה ביותר ליום ההולדת שלכם. והרי 4 הרעיונות שלנו:

 

סדנת פדיקור מניקור

רגע לפני שיוצאים ליום הולדת, צריך להתארגן בהתאם. אנחנו מתכוונים כמובן לבחירה מתאימה של בגדים, נעליים, אקססוריז וכמובן שצבע של לק שתואם ללוק. כדי להקל על האורחות שלכם, אפשר לכתוב בהזמנה שאתן מציעות להן לבטל את התור למניקור ופדיקור שהן קבעו לפני היום הולדת – כי אתן הולכות לערוך להן סדנת פדיקור מניקור ביום ההולדת עצמה.

שימו לב, הניסוח אמנם פונה לנשים אך מותאם גם לגברים (כן, גם גברים צריכים לעבור סדנא להורדת עור יבש ברגליים ובידיים, מדובר כאן לא רק בעניין של אסתטיקה, אלא גם בעניין של טיפוח).

 

מופע של אמן חושים

אם אתם לא בטוחים שהאפשרות הראשונה מתאימה לכם, אתם צריכים לקרוא טוב טוב על האפשרות הנוכחית, הלא היא הזמנה של אמן חושים ליום הולדת. בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה במספר ההזמנות של אמני החושים לימי הולדת. הדבר כנראה נובע בגלל היתרונות הרבים שבאים לידי ביטוי בכל הנוגע להזמנה של אמן חושים, להלן כמה מהבולטים שבהם:

  • המופע מתאים לכל אדם באשר הוא, בכל גיל, לכל מין וכו'
  • מדובר במופע בלתי נשכח שיגרום לאורחים לדבר עליו ללא הפסק בשבועות, חודשים ואפילו בשנים שלאחר מכן
  • אמן חושים גורם לקהל לתחושות מגוונות (צחוק, תדהמה ומה לא)

 

יום ספא מפנק

אם אתם רוצים לגרום לאורחים שלכם להתפנק, אתם יכולים להזמין סדנת ספא אליכם הביתה. במהלך הסדנא תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות (אותם תצטרכו לבחור מראש והמחיר ייקבע בהתאם):

  • עיסוי שוודי
  • עיסוי רקמות עמוק
  • עיסוי תאילנדי
  • עיסוי פנים
  • עיסוי כפות רגליים וכו'

 

שימו לב, סדנא שכזו מתאימה למבוגרים ולילדים כאחד, רק צריך להודיע מראש לאחראי על הסדנא אם מדובר בילדים או מבוגרים, כדי שהוא יוכל להיערך בהתאם.

 

סדנת ציור

אם אתם רוצים לאפשר למוזמנים שלכם להוציא מעצמם את היצירתיות שחבויה בהם, אתם צריכים להזמין צייר שיעביר סדנת ציור. במהלך הסדנא, אתם והאורחים שלכם צפויים ללמוד אודות טכניקות שונות ומגוונות של ציור. הצייר מביא עמו אל הסדנא כלים מיוחדים שכוללים: עפרונות, צבעי מים, צבעי שמן, צבעי אקריל ומכחולים.

בסוף האירוע, כל משתתף יוצא עם ציור ייחודי שהכין בעצמו (ואם האורחים בוחרים, הם יכולים להעניק לילד היום הולדת את הציור שלהם כמזכרת). זוהי בחירה ייחודית שתגרום לכם להיזכר ביום ההולדת הזה בכל שנה מחדש.

 

עוגת יום הולדת

אולי יעניין אותך גם

מגלשה
אטרקציות ופנאי
איך להכין אטרקציה ביתית לילד?

לא יודעים כיצד להעסיק את הילדים? רוצים להוציא אותם מהמסכים? באמצעות האטרקציות של חברת עידנ'ס תוכלו לספק לילדכם את האטרקציות הטובות ביותר, במחירים נוחים לכל

קרא עוד »