איך למתג עסק עם אתר תדמית?

בימינו אתר אינטרנט לעסק הוא חובה. כמעט אף אחד לא בוחר לעבוד עם עסק מסוים או לקנות בו, מבלי לעשות קודם כל חיפוש קצר בגוגל. עסקים ללא נוכחות באינטרנט מאבדים לקוחות בקצב מסחרר, לכן אתר לעסק הוא הכרחי. אז הכנו לכם מדריך למיתוג נכון של העסק שלכם עם אתר תדמית טוב.

 

מה זה אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר שמייצג את העסק ברשת. הוא נועד לספר את הסיפור של העסק ולמתג אותו באופן ייחודי ובולט מול המתחרים. את הסיפור של העסק באינטרנט מספרים בעזרת שני כלים – מילים ותמונות. בעזרת שני הכלים הללו ניתן להשקיע יצירתיות ומקוריות כדי לבלוט מול המתחרים.

אתר תדמית

מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט הוא ההמשך הישיר של המיתוג של העסק. כאשר בונים מיתוג לעסק, חשוב לבחור שפה ויזואלית ומילולית אחידה ודומה, בחירת פלטת צבעים, סגנון של טקסטים שיכול להיות יותר רציני וכבד או יותר קליל, לפי האופי של העסק. משרד עורכי דין לא ישתמש באותה שפה של סלון כלות. יש לשמור על השפה הוויזואלית בסגנון הדימויים והתמונות, כך שגולש שנכנס לאתר יכיר את העסק וירגיש שהוא מבין את הסיפור שלו. הגולש יהפוך ללקוח אם בעזרת המיתוג תרכשו את תשומת ליבו והאמון שלו.

 

מה חשוב במיתוג באינטרנט?

אתר אינטרנט הוא דבר חיוני מאוד, אבל אם אף אחד לא נכנס אליו, זאת השקעה לא טובה. ישנן דרכים רבות להגדיל כניסות ולקדם את האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, אבל קודם כל אנחנו צריכים לקבל מידע על האפקטיביות, אז איך לבדוק כמה כניסות יש לי לאתר? אנחנו רגילים לגלוש באינטרנט כמשתמשים ולא רואים את האתרים שאנחנו נכנסים אליהם מצד בוני האתר ובעלי האתר, אך לכל אתר יש "מאחורי קלעים" שבהם נמצא כל המידע הקריטי על ביצועי האתר.

יש כמה דרכים לבדוק את ביצועי האתר וישנן כמה תוכנות שמציגות נתונים אבל הטובה ביותר היא גוגל אנליטיקס. זוהי תוכנה חינמית של גוגל, שבשביל לאפשר לה לעבוד אתם צריכים להטמיע את שורת הקוד של גוגל בראש כל דף באתר שלכם. זאת לא תוכנה זדונית אלא כלי שמאפשר לגוגל לבצע מעקב ומחקר נתונים מעמיק על האתר שלכם. זה נשמע מסובך אבל זה פשוט להפליא ויש הסברים מעולים בעברית של גוגל וכמובן סרטונים ביו טיוב.

 

איך מגדילים חשיפה לאתר אינטרנט?

אחרי שקבעתם חזון, בחרתם כיוון מיתוגי, בניתם אתר ואתם יודעים מה הביצועים שלו, זה הזמן להגדיל חשיפה. קידום אתרים הפך למקצוע לכל דבר וצריך ללמוד אותו או להיעזר באנשי מקצוע בחברות קידום אתרים שונות. תצטרכו לבצע מחקר מילות מפתח, בדיקת CTR, קישורים חיצוניים ולידים, ולבחור אסטרטגיית שיווק. הפעולות האלה יגדילו את החשיפה ואת הכניסות לאתר כדי להחזיר את ההשקעה בו במשיכת לקוחות חדשים.

 

סיכום

אתרי תדמית לעסקים הם הכרח בסיסי. ההשקעה באתרים אלה צריכה להיות לכל אורך התהליך, מבניית האתר הטכנית, הבנייה היצירתית בתמונות וטקסטים חכמים ונכונים, דרך בדיקת ביצועי האתר ובניית אסטרטגיית שיווק להגדלת חשיפה. חלק מהפעולות האלה תוכלו לעשות בעצמכם, חלק תצטרכו ללמוד ולהתמקצע או שתוכלו להיעזר באנשי מקצוע.

עֵסֶק

אולי יעניין אותך גם