אלו שלושת הדברים הכי חשובים בתהליך קידום אורגני

האינטרנט הופך לאחד המקומות שאנחנו מבלים בו הכי הרבה זמן. לצורך ביצוע קניות, צבירת מידע ואפילו מענה על שאלות שונות, כל מה שדרוש לנו הוא להיכנס לגוגל ולכתוב כמה מילים בשורת החיפוש. באמצעות קידום אורגני, האתרים השונים "שקופצים" לנו בתוצאות החיפוש, מקדמים את עצמם במעלה התוצאות. הנה שלושת הדברים הכי חשובים בתהליך קידום כזה.

 

תהליך קידום אורגני

לפני שנבין מה הם הדברים החשובים ביותר בתהליך קידום אורגני שמתבצע על ידי חברת קידום אורגני, כדאי שנבין קודם כל את המשמעות של תהליך זה. מטרת תהליך זה היא לקדם אתר, ממקום מסוים בתוצאות החיפוש שמתקבלות בחיפוש ערך מסוים במנוע החיפוש של גוגל, אל מקום גבוה יותר, מה שיעלה בצורה משמעותית את הסיכויים של גולשים חדשים להיכנס אל האתר. קידום אורגני במנועי חיפוש כמו גוגל, מתבצע על ידי חברות ייעודיות ולפי פרמטרים מסוימים.

קידום אורגני במנועי חיפוש

עבודה לפי פרמטרים שונים

קידום אורגני היא לא פעולה אחת, שמבצעים אותה ומסיימים. מדובר בתהליך שלוקח זמן, ומורכב ממספר פעולות שונות. העבודה בתהליך מתבצעת על פי פרמטרים שונים, כאשר מטרת מקדם האתר היא למקסם את התועלת שמופקת מכל פרמטר בתהליך העבודה. אלו שלושת הדברים החשובים ביותר בתהליך זה:

 

1. תוכן איכותי באתר

אולי הדבר המשמעותי ביותר בקידום אורגני של אתר אינטרנט בגוגל – תוכן איכותי באתר. האלגוריתם של גוגל מקדם אתרים בסופו של דבר לפי התוכן שיש בהם. הרעיון הוא שככל שהתוכן איכותי יותר וטוב יותר, כך הסיכויים של האתר לתת ערך מוסף לגולש גבוהים יותר. תוכן איכותי הוא לא בהכרח זה שיספק את המידע המפורט והמדויק ביותר. בתוכן איכותי לקידום אתרים ישנם עוד היבטים שונים שמכיר המקדם, והוא מתייחס אליהם במהלך כתיבת התוכן.

קידום אורגני במנועי חיפוש

2. קישורים

חלק חשוב במיוחד בקידום אתרים אורגני הוא הכנסת קישורים. קישורים יכולים להיות פנימיים, כלומר בתוך האתר, או חיצוניים, כלומר באתר אחר, שאמור לסייע בקידום האתר המיועד. כך או כך, הקישורים הללו מובילים לעמודים שונים באתר אותו רוצים לקדם. בחירת קישורים נכונים והצבה שלהם במקומות המתאימים מסייעת בצורה משמעותית לקידום האתר.

 

3. סבלנות

לעומת תוכן וקישורים, שמגיעים מהמקדם והאיכות שלהם תלויה בו, הדבר הבא בעיקר מתקשר ללקוח. תהליך קידום אתרים לוקח זמן ומורכב מפעולות שונות. ככל שהלוקח יהיה סבלני יותר, ויבין שהאתר שלו יקודם לא בלילה אחד או שניים, כך הסיכוי שלו לקצור את הפירות בסוף התהליך יהיה גבוה יותר.

 

ההבדל בין הצלחת הקידום לכישלונו

קידום אתרים, אם מתבצע בצורה מקצועית ולפי הפרמטרים הדרושים, יכול להגדיל את כמות הכניסות לאתר, להעלות את הטרפיק ובכך גם להעלות את כמות המכירות או הפעילויות השונות שמציע האתר. הבנת הדברים החשובים בתהליך קידום ארגוני ויישום שלהם עשויה להיות במקרה הזה ההבדל בין הצלחת הקידום לכישלון שלו.

קידום אורגני במנועי חיפוש

אולי יעניין אותך גם