חמש מתנות זולות ויפות

תכשיטי זהב עד 500 ש"ח? יש דבר כזה! הכנסו עוד היום לחביב תכשיטים ותהנו ממבצעים שווים במיוחד על תכשיטים נבחרים מזהב טהור בלי לקרוע את הכיס. עגילים, שרשאות, צמידים וטבעות יפייפיות ואופנתיות שאפשר למצוא רק בחביב בהנחות חסרות תקדים.

 

תכשיטי זהב

כאשר אנחנו מעניקים למישהו שאנחנו אוהבים תכשיט יוקרתי, אנחנו מביעים את אהבתנו, הערכתנו והוקרתנו. הזהב הלבן והצהוב הינם מבוקשים ביותר בשל יופיים הרב, במיוחד כשהם מעוצבים לתכשיט אופנתי ויפייפה בידי האמנים הצורפים של חביב תכשיטים. זה הזמן להראות ליקיריכם עד כמה הם חשובים לכם על ידי הענקת מתנה מיוחדת במינה, כיוון שלא כל יום מוצאים תכשיטים זולים באיכות ובעיצוב ברמה גבוהה כל כך.

 

תכשיטי חביב

תכשיטי חביב נוסדה לפני למעלה מחמישים שנה בבאר שבע על ידי נסים חביב, צורף אמן אשר עלה מטוניסיה כציוני נלהב. מאז ועד היום מנוהלת החנות על ידי ילדיו ונכדיו אשר הפכו בעצמם לצורפים ויהלומנים מוסמכים ומוכשרים. כל התכשיטים מיוצרים בעבודת יד בישראל ומעודכנים בטרנדים הכי לוהטים בעולם האופנה כדי שתמיד תוכלו למצוא משהו שאתם אוהבים.

 

חמש מתנות זולות ויפות

יש לכם הזדמנות יקרה מפז ליהנות מהאיכות והעיצובים המיוחדים של חביב תכשיטים במחירים זולים בחנות בבאר שבע או באתר האונליין של החנות. בחרנו עבורכם חמש פריטים מיוחדים שלא כדאי לכם לפספס:

 

עגילי בל לתינוקת

מתנה יפייפיה לביתכם הקטנה, עגילי זהב 14 קראט בשילוב זירקונים מעוצבים לפרח תמים וקטן כמוה, בעל סוגר פרפר בטיחותי.

 

תליון פיבי

תליון עגול עשוי זהב לבן ומשובץ זירקונים, קלאסי ואלגנטי ותמיד נמצא באופנה. מתאים לכל מלתחה ולכל אירוע.

 

טבעת שורה משובצת זירקונים

הקלאסיות במיטבה, תמיד נראית נפלא, מתאימה לכל סגנון ולכל אופי, עשויה זהב לבן 14 קראט ומשובצת זירקונים.

 

עגילי מעגל החיים

העגילים הכי מעודכנים, עגיל עגול מזהב לבן משולב זירקונים למראה יוקרתי ואופנתי במיוחד.

 

תליוני ילדים

איזו אמא לא אוהבת להתגאות במתוקים שלה? תליוני בן או בת בעיצוב חמוד במיוחד מזהב לבן, אדום וצהוב.

 

רכישה באתר האונליין

את התכשיטים ניתן להשיג בחנות בבאר שבע אך גם באתר האונליין. את התכשיטים תוכלו להזמין ולקבל עד לפתח הבית ללא דמי משלוח ללא קשר לסכום הקניה בתוך חמישה ימי עסקים. התחרטתם ותרצו להחזיר? בתוך 14 יום ממועד הרכישה תוכלו להחזיר ולקבל החזר מלא. תוכלו גם להזמין תכשיט בהתאמה אישית בקלות ובנוחות.

 

לסיכום

תכשיטי חביב בעלי מוניטין של למעלה מחמישים שנה בתחום התכשיטנות. שלושה דורות של עיצובים אופנתיים ומיוחדים במיוחד בשבילכם מבלי לקרוע את הכיס. באתר האונליין של חביב תוכלו למצוא עגילים, טבעות, שרשראות וצמידים במחירים שווים לכל נפש ומתאימים לכל טעם ולכל סגנון, תתחדשו.

תליון

 

אולי יעניין אותך גם