איך מכינים פסטה ברוטב רוזה מושלם

פסטה היא מאכל איטלקי טעים, משביע, פשוט להכנה ופופולרי מאוד במטבח הישראלי בשנים האחרונות.

במהלך השנים, פותחו מתכונים רבים לפסטה ברטבים שונים ומגוונים ובטעמים ייחודיים.

אחד הרטבים הידועים והמוצלחים ביותר להכנת פסטה הוא רוטב רוזה.

רוטב הרוזה הוא רוטב פופולרי המתאים לפסטה מכל סוג ומורכב מעגבניות ומשמנת.

שילוב זה בין העגבניות והשמנת יוצר רוטב סמיך ומפנק עם טעם ממכר שמביא הנאה גדולה ומשאיר חשק עז למנה נוספת. במתכון הבא, נפרט לכם איך מכינים פסטה מושלמת עם רוטב רוזה מדויק ומוצלח בדיוק כמו שמזמינים במסעדה. מנת הפסטה שלנו תעניק לכם ארוחה משביעה ומזינה שמתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד בעזרת תהליך הכנה פשוט ומהיר שאינו דורש השקעת מאמץ או זמן רב.

 

מהם המצרכים?

על מנת להכין את פסטת הרוזה המושלמת עליכם לוודא שיש ברשותכם את כל המצרכים הבאים:

  • 500 גרם פסטה (ניתן להשתמש בכל סוג, אך עדיף פסטה קצרה כגון: צדפות, פנה, פרפרים וכדומה).
  • 2 מיכלים של שמנת לבישול
  • כף שמן זית
  • 3 שיני שום כתושות
  • 400 גרם עגבניות מרוסקות
  • 2 כפות רסק עגבניות
  • 50 גרם גבינת פרמזן מגוררת
  • מספר עלי בזיליקום טריים
  • כפית מלח, כפית סוכר, חצי כפית פלפל שחור.

חשוב לבדוק מראש שיש ברשותכם את כל המצרכים הנחוצים להכנת המתכון, על מנת לא להיתקע באמצע ההכנה משום שחסר לכם אחד מן המצרכים. שימו לב, מתכון זה מתאים להכנה של כ- 6 מנות פסטה. אם אתם מעוניינים בכמות גדולה או קטנה יותר עליכם לשנות את כמויות המצרכים המפורטות לעיל בהתאם.

 

כיצד מכינים?

בסיר גדול חממו מים עם מלח על אש גבוהה עד לרתיחה. כאשר המים מתחילים לבעבע, הוסיפו את הפסטה וחכו עד שתהיה מוכנה. כאשר הפסטה מגיעה למרקם הרצוי, סננו את המים מהסיר.

עבור הרוטב, עליכם לחמם בסיר נפרד שמן זית ולטגן בו את השום כדקה עד שיעלה מעט ניחוח של שום. לאחר מכן, עליכם להוסיף את השמנת, לבחוש ולבשל על אש בינונית מספר דקות עד שהשמנת מבעבעת מעט. הוסיפו את רסק העגבניות ואת העגבניות המרוסקות וערבבו את הרוטב.

לאחר כשתי דקות של בישול, עליכם להוסיף את גבינת הפרמזן, לערבב ולחכות 4 דקות של בישול על אש בינונית תוך שילוב ערבוב מתון עד שהרוטב מסמיך ומגיע למרקם הרצוי. הוסיפו מלח, סוכר ופלפל, בחשו וטעמו את הרוטב המוכן. הוסיפו תבלינים נוספים על פי הטעם האישי שלכם.

כעת, עליכם להכניס את הפסטה המבושלת לרוטב, לערבב, ולחכות מספר דקות כדי לאפשר להם להתבשל יחד. חבו את האש והגישו בצלחת הגשה יפה עם גבינת פרמזן ועלי בזיליקום שלמים או קצוצים.

בתיאבון!

צלחת עם אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

מזונות משקמים
אוכל
מה הם מזונות משקמים?

במרדף אחר בריאות ורווחה מיטביים, אנשים ברחבי העולם פונים יותר ויותר למזון משקם. מזונות משקמים, הידועים גם כמזונות מרפא או מזונות-על, הם מרכיבים עתירי תזונה

קרא עוד »