הופעת קסמים שתוציא את הילדים מדעתם!

כל הורה רוצה שמסיבת היום הולדת של הילדים שלו תהיה הטובה ביותר ותשאיר את הילד עם חוויה נעימה וזכורה לטוב. ישנן מספר דרכים שבהן אפשר לחגוג יום הולדת לילד או לילדה. אז מה עדיף להזמין – קוסם? ליצן? או אולי תקליטן? בכתבה שלפניכם ניסינו לענות על שאלה זאת ולפרט מעט על מופעי קסמים לילדים. 

 

קוסם ליצן או תקליטן?

יום הולדת איכותי הוא כזה שהילדים שהוזמנו אליו וחתן השמחה נהנו מכמה שעות של כיף ובידור. השאלה שכל הורה שואל את עצמו היא: איך אפשר לארגן מסיבה כזאת לילד או לילדה שלי? יש מספר גדול של אטרקציות ומופעים שניתן להזמין לחגיגת יום הולדת.

ליצנים בדרך כלל מתאימים יותר לגיל צעיר עד לגיל חמש, ואילו מופעי תקלוט מתאימים בדרך כלל לבני נוער. לכן קוסם לימי הולדת הוא בחירה אידיאלית לגילאי 5-11. בגילאים אלה מופע הקסמים מתאים לגיל החוגגים, והם יפיקו ממנו את ההנאה המרבית.

 

מה נכלל בהופעת קסמים?

הופעת קסמים היא בעצם מופע בידורי כמו כל מופע בידור אחר. התקשורת בין הקהל והבדרן והמילוי של החלקים הריקים בדיבור ובדיחות, הם חלק חשוב מאוד מהמופע ויקבעו מה תהיה  החוויה של הילדים ממנו. מופע קסמים איכותי מכיל מספר לא גדול מדי של קסמים מקוריים ומסקרנים.

זאת מכיוון שמספר רב מדי של קסמים בהופעה אחת עלול בקלות לגרום לירידה באיכות של כל אחד מהם. מופעי קסמים מכילים קסמים כמו ריחוף, גזירה לשתיים, קסמי אש וקסמי זריזות ידיים. לקוסם מקצוען יהיה מספר רב של קסמים שהוא יכול לבצע, ואפשר יהיה לבחור בעזרתו רק חלק מהם להופעה שלכם.

 

על מה להסתכל בעת הזמנת המופע?

בעת הזמנת מופע הקסמים ליום ההולדת של הבן או הבת שלכם, יש לבחון מספר פרמטרים. מקוריות הקסמים היא פרמטר חשוב. במידה והילדים שהוזמנו להופעה מכירים כבר את הקסמים שמוצגים, הם ייהנו מההופעה פחות. חשוב לבחון את איכות הקשר שיוצר הקוסם עם הקהל, והאם הוא מצליח להלהיב אותם.

 

מחיר מופע קסמים לילדים

כל קוסם שמופיע בימי הולדת מתמחר את עצמו בצורה שונה. יש כאלה שיעשו מופע מצומצם ופשוט יותר במחירים של כמה מאות שקלים להופעה. אם אתם רוצים לקבל מופע איכותי יותר, כזה שעבדו עליו בצורה יסודית ומלאה, המחיר כבר יעלה בין אלף לאלפיים שקלים להופעה.

 

הופעת קסמים מדהימה לילדים -סיכום

ימי הולדת הם חוויה שהיינו רוצים שהילדים שלנו יזכרו בצורה החיובית ביותר. לכן כדאי לבחור את סוג ההופעה שאותה נזמין ליום ההולדת בצורה  מוקפדת. מופע קסמים לימי הולדת מתאים בעיקר לילדים בין הגילאים 5-11. מופע קסמים איכותי מכיל לא הרבה קסמים, אבל כל קסם בו הוא קסם ברמה גבוהה מאוד.

קוסם לימי הולדת

אולי יעניין אותך גם

לחגוג יום הולדת
אירועים
איך לחגוג יום הולדת בחג?

ילדים שנולדו בימים מיוחדים (צומות וחגים) מתלוננים לא פעם על ימי ההולדת הבנאליים שנערכים להם כחלק מארוחת החג. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע להורים

קרא עוד »
אמן החושים
אירועים
כמה זמן נמשך המופע?

מופע של אמן חושים יכול להיות באורך משתנה, בהתאם לפרמטרים השונים הקשורים באירוע שלכם. לדוגמא, מן הסתם בעבור קהל של ילדים, הופעה של אמן חושים

קרא עוד »
קוסם יום הולדת
אירועים
יומולדת כיף – בטעם של פעם

ימי הולדת. היום הכי מיוחד בשנה, לרוב האנשים לפחות. הם הזדמנות להראות להורים שלך שהפכת למבוגר, ועבור חלק מאיתנו, זו ההזדמנות שלנו להראות לחברים ולמשפחה

קרא עוד »