מוכרים דירה בפתח תקווה? כך תמצאו משרד תיווך מנוסה!

מציאת משרד תיווך מנוסה בפתח תקווה יכולה להיות משימה לא פשוטה. אולם, עם מעט מחקר ושימוש באתרים הנכונים – תוכלו למצוא את המשרד שהכי מתאים לצרכים שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא חברת תיווך מנוסה בפתח תקווה.

 

חפשו ביקורות באינטרנט

חפש ביקורות מקוונות על חברות תיווך בפתח תקווה. אתרים כמו גוגל, ופייסבוק יכולים לספק תובנות חשובות מלקוחות קודמים לגבי החוויות שלהם עם חברות שונות. יחד עם זאת, הפלטפורמות הגדולות סובלות מחיסרון מרכזי אחד – הביקורות בהן לא מאומתות.

זה אומר שכל אחד יכול להיכנס ולכתוב מה שהוא רוצה, מה שפוגע באמינות של כל הביקורות באתרים האלה. אך אל דאגה – יש פתרון. שני יזמים ישראליים הקימו אתר שמרכז את כל המתווכים הכי טובים בישראל במקום אחד.

אחרי זמן קצר, הם הקימו מערך טלפוני שנועד ליצור קשר עם הלקוחות של המתווכים באתר, כך שהביקורות באתר שלהם אמינות ומאומתות. אז אם אתם מחפשים משרדי תיווך בפתח תקווה, 'המקצעונים בנדל"ן' הוא האתר בשבילכם.

מכירת דירה

בקשו הפניות

אם הביקורות המאומתות באתר 'המקצוענים בנדל"ן' לא הספיקו לכם, אתם יכולים לבקש הפניות למתווכים מומלצים. התחילו מלבקש מחברים, בני משפחה וקולגות הפניות למשרדי תיווך שאיתם הם עבדו בעבר. המלצות אישיות יכולות להיות דרך מצוינת למצוא משרד בעל מוניטין ורקורד טוב.

 

חקרו את ההיסטוריה של המשרד

בדקו את ההיסטוריה והמוניטין של משרד התיווך שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור. בדקו כמה זמן הם נמצאים בתחום, באילו סוגי נכסים הם מתמחים, והאם יש להם מוניטין טוב בענף. כדאי גם לבדוק באילו שכונות הם מתמחים. משרד תיווך שמתמחה בדירות בעין גנים, לא בהכרח מחזיק בהיצע הרלוונטי במרכז השקט. חשוב לחקור את המשרד היטב.

מכירת דירה

הפגשו עם המתווכים עצמם

קבעו פגישות עם מתווכים ממשרדים שונים כדי לדון בצרכים שלכם ולקבל תחושה לגבי הניסיון והמומחיות שלהם. אל תהססו לשאול על הניסיון שלהם במכירת נכסים דומים לשלכם ובאילו אסטרטגיות שיווק הם מתכוונים להשתמש למשיכת קונים פוטנציאליים. זה אולי דורש קצת זמן, אבל הייתם משקיעים יותר זמן בהצגת הדירה שלכם אם לא היה לכם מתווך.

 

סיכום

לסיכום, אתם מחפשים משרד תיווך אמין ומומלץ, כזה שיש לו רשת ענפה של קשרים בענף התיווך בעיר. זה יכול לעזור להבטיח שהנכס שלכם יקבל חשיפה לקונים הנכונים. בנוסף שכירת שירותיו של מתווך אמין יכולה לוודא שתקבלו את המחיר הטוב ביותר עבור הנכס שלכם.

זכרו שאם תפנו את הזמן למחקר – סביר מאוד להניח שתמצאו את משרד התיווך המושלם עבורכם במהירות. לא יזיק להיפגש עם כמה משרדי תיווך או מתווכים עצמאיים שונים, כי כך תוכלו למצוא את המשרד המנוסה שהכי מתאים לכם בפתח תקווה. מתווך אמין ומיומן יוכל לעזור לכם למכור את הנכס שלכם במהירות.

מכירת דירה

אולי יעניין אותך גם