עדיין עונדת שרשרת חרוזים צבעונית? הכי שנה שעברה 4 טרנדים חמים בעולם התכשיטים

אחות שלנו, די…. בבקשה!  די עם השרשרת חרוזים הזו. לא רק שהיא יצאה מהאופנה כבר לפני שנתיים, היא תמיד הייתה טרנד זול וטיפשי שגרם ללא מעט נשים ונערות להיראות כאילו קיבלו מתנה שרשרת חרוזים מילד בן 3 ולא היה להן לב שלא ללבוש אותה על ידו. אז כן, כמו שהבנתן אנחנו בכלל לא משתגעים על טרנדים חולפים, אלא תמיד מעדיפים את הקלאסיקות שתמיד היו ותמיד יהיו. אבל איך יודעים אילו תכשיטים הם קלאסיקה ואילו הם טרנד חולף? הנה כמה דוגמאות לטרנדים חולפים, מול קלאסיקות אלמותיות.

 

זרקי את שרשרת החרוזים והשקיעי בשרשרת עדינה

טוב, נראה לנו שכבר הבנת שאנחנו לא חסידים גדולים של שרשראות החרוזים הא? אבל ברצינות, טרנד החרוזים רק גורם לאלה שמחליטות ליישם אותו להיראות כמו ילדות קטנות. אז מה לובשים במקום שרשרת החרוזים? שרשרת עדינה כמובן!

בין אם מדובר בשרשרת צ'וקר עדינה או בשרשרת עדינה ארוכה, דבר אחד בטוח. השרשראות העדינות הן הקלאסיות ביותר ועל כן הן לעולם לא יצאו מהאופנה! נסו להתאים את התליון שלכן לעדינות של השרשרת והימנעו כמה שניתן מתליונים ענקיים שינגדו את העדינות של השרשרת עצמה.

 

זרקי את צמידי החרוזים והשקיעי בצמיד טניס

אנחנו מקווים (מאוד) שבשלב הזה כבר זרקת את כל מוצרי החרוזים שהיו אצלך. וכן, גם צמידי החרוזים גורמים לך להיראות כאילו חזרת הרגע מקייטנה בעין יעל. ההיפך הגמור מצמידי החרוזים הזולים, הם מבחר צמידי טניס קלאסיים שנשארים באופנה כבר משנות ה-20. צמידי הטניס הם צמידים משובצי יהלומים או אבני חן שונות והם מספקים מראה יוקרתי במיוחד לכל מי שתשקיע בצמיד כזה.

 

זרקי את עגילי החישוקים והשקיעי בעגילים  תלויים

תאמיני לנו, את לא ג'ני מהבלוק… אז למה את נצמדת כל כך חזק לחישוקים האלה? עגילי החישוק כבר שנים נחשבים למעין קונצנזוס בעולם התכשיטים ואנחנו לא מאוד מבינים למה. אמנם הם מתאימים לרוב צורות הפנים אך נדיר מאוד שהם יתאימו לסיטואציה.

לעומת זאת, העגילים התלויים יהיו מתאימים בכל סיטואציה! בין אם רשמית או קז'ואלית, העגילים התלויים יהיו מושלמים לכל עת.
העגילים התלויים מגיעים במגוון עיצובים עם מגוון תליונים והם בחירה מצוינת למי שמחפשת עגילים דומיננטיים שלא יצאו מהאופנה.

 

זרקי את הטבעות הענקיות והשקיעי בטבעת משובצת אבני חן

כולנו מכירות את הטבעות הענקיות עם האבנים המוגזמות שנותנות תחושה של "חזרתי מהודו ושכחתי איך להתלבש". אז אמנם את אוהבת את הטבעות הגדולות והמוגזמות, אבל לחלוטין הגיע הזמן להיפרד מהן ולפנות מקום לטבעת עדינה. הטבעות העדינות מתאפיינות בקו עדין במיוחד של הטבעת עצמה ובדרך כלל תוכלו למצוא משובצות אל הטבעת אבני חן מיוחדות שיתנו לטבעת עצמה מראה יוקרתי במיוחד.

תכשיט יהלומים

 

אולי יעניין אותך גם

טבעות כסף
תכשיטים
מחירי טבעות אירוסין

בקשת נישואין של גבר מאשתו העתידית, היא האירוע המשמח המשמעותי הראשון המשותף לשני בני הזוג. בעת הכרזת האירוסין, נהוג בדרך כלל שבן הזוג יעניק לארוסתו

קרא עוד »
טבעת בקופסה
תכשיטים
המדריך המלא – טבעות אירוסין

הבחירה המשמעותית ביותר שנעשה בחיינו בכל הקשור לרכישה של תכשיטים היא כמובן רכישה של טבעת אירוסין. להלן המדריך המלא לבחירה של טבעת אירוסין מושלמת לרגע

קרא עוד »
תכשיטים
טבעות אירוסין – דגשים

הגיע הרגע הגדול – אתה עומד להציע לבחירת לבך נישואין, ומה מרגש יותר מבחירה של טבעת אירוסין? המומחים של דיימונד פקטורי אספו עבורך את הדגשים

קרא עוד »