שמן קנאביס, אידוי או עישון? המדריך לצריכת קנאביס רפואי

צריכת הקנאביס הרפואי הינה פעולה שבה יש צורך לחמם את החומר בכדי להפוך אותו לפעיל. לכן הצורה המקובלת היא כעישון סיגריה, אולם כיום המגמה משתנה והפתרונות הנוספים המוצעים בהחלט תופסים תאוצה.

 

הסגולות הרפואיות

סגולותיו הרפואיות של צמח הקנאביס ידועות בעולם מזה אלפי שנים, אולם מסיבות מגוונות הוא נעלם הרפואה המודרנית והתעשייתית שהתפתחה במאתיים השנים האחרונות הדירה את השימוש בקנאביס רפואי. בשנים האחרונות חלה התעוררות שהובילו אנשים שונים שמוצאים את ביטויים במגוון דרכים כמו  מגזין קנאביס שמביאים את נושא הקנאביס לקדמת הבמה.

הקנאביס הרפואי הולך ותופס לו מקום של כבוד במערך הטיפולים הקיים כיום ואנשים רבים דורשים אותו במקום תרופות כרוניות רגילות. כיום הקנאביס הרפואי זמין בשלוש צורות מובילות לרווחתם של חולים ומטופלים רבים.

תכונות רפואיות

שמן קנאביס

שמן הקנאביס מופק מכמות קטנה יחסית של שמן שר מערבבים אותה עם שמן טבעי אחר, לרוב שמן זית. תכונותיו של שמן הקנאביס הן רבות והוא יעיל במגוון של צורות טיפול נדרשות.

  • שימוש על ידי אוכלוסיות רב גילאיות – השימוש בשמן נוח יותר כאשר מדובר על מטופלים צעירים או מבוגרים מאד שהעישון או האידוי לא מתאימים להם.
  • נוחות – השימוש בשמן נוח לעומת עישון המפריע לסביבה וניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל רגע.
  • זמן ההשפעה – השמן מגיב לאט יותר, השפעתו מתחילה להיות מורגשת זמן ארוך יתר מאשר עישון, אולם ההשפעה נשארת גם זמן רב יותר.

 

אידוי

אידוי קנאביס הוא למעשה שימוש באדים בעזרת מכשיר אידוי להפקת החומר הפעיל הצמח הקנאביס האידוי היא שיטה ההופכת מקובלת יותר ויותר בקרב משתמשי הקנאביס רפואי וזאת בשל מספר יתרונות עיקריים שיש לו בעת השימוש.

  • בריא יותר – השימוש במכשיר האידוי לצריכת קנאביס יש לו יתרונות בריאותיים ברורים בכך שכל הבערה והחומרים הנלווים לכך לא נכנסים לתוך הגוף, אלא רק החומר הפעיל.
  • נוח לשימוש – השימוש בעזרת מכשיר האידוי הוא נוח וקל, ניתן בצורה שקטה ודיסקרטית לקחת נשיפה או שתיים ולהקל על הכאב המתפתח.
  • השפעה מהירה – אחת מסגולותיו של מכשיר האידוי הוא ההשפעה המהירה של החומר על הגוף להרגעת הכאב והסבל.

אידוי

עישון

הצורה המקובלת ביותר כיום היא עדיין החומר בצורת סיגריה "ג'וינט" השיטה הזאת היא הנוחה והנפוצה ביותר בקרב המשתמשים בקנאביס רפואי, למרות ההתנגדות לפעולת עישון עדיין זוהי הדרך המקובלת ביותר, למרות שיש מגמה של ירידה בשימוש בה. שני היתרונות העיקריים של שיטה זאת הם:

  • מהירות ההשפעה – האופן שהחומר לאחר בערה משפיע על הגוף היא המהירה והמשפיעה מכולם.
  • שליטה בכמות – בעת עישון אפשר להשתמש במה שנחוץ ולא יותר מכך.

העישון נפוץ מאד והוא הכלי הפופולארי מכולם, אולם הוא גם היחיד שפוגע בבריאות בפעולת השריפה, לכן מומלץ למי שאפשר לעבור לאמצעים אחרים.

שמן קנאביס

אולי יעניין אותך גם