תל אביבים אלינו! הכירו את דוג'ו תל אביב

בחירה של מקום אימון היא בחירה חשובה מאוד. במידה רבה, השאלה האם נוכל להתמיד בתכונית אימונים תלויה במקום שאליו נלך להתאמן, ולכן כל כך חושב לבדוק היטב לאן אנחנו הולכים. דוג'ו תל אביב הוא מקום שמאפשר לכם להנות מאימונים ייחודים, ויוכל להגביר את הסיכוי שתצליחו להתמיד באימונים שלכם. כאן ניתן לכם סקירה קצרה על המקום הזה.

 

דוג'ו תל אביב

דוג'ו תל אביב הוא מכון אימונים, אבל הוא שונה במידה רבה ממכוני הכושר שאליהם התרגלתם עד היום. בדרך כלל בחדר כושר אנחנו רגילים להגיע, לשים את האוזניות ולהתחיל את האימון על פי תוכנית מסוימת וקבועה מראש. השיטה הזו עובדת אצל חלק מהאנשים, אולם רבים מרגישים שהיא משעממת אותם אחרי זמן לא ארוך. את הפתרון לזה אתם יכולים לקבל אם תגיעו לדוג'ו תל אביב.

 

מה מציעים לכם במועדון

שני הדברים המרכזיים שאתם יכולים לקבל בדוג'ו הם אימון פונקציונלי תל אביב יחד עם אימוני לחימה מגוונים. אימון פונקציונלי הוא אימון שנועד להתגבר על הבעיה באימוני כושר רגילים ותחושת המיצוי שהם מייצרים. במקום לעבוד לפי תוכנית מסודרת של תרגילים שנועדו לחזק שריר כזה או אחר, באימון פונקציונלי אנחנו משתדלים בבת אחת להפעיל את כל הגוף שלנו.

התוצאה של אימון כזה היא חיזוק מאסיבי של שרירי הליבה בגוף, יחד עם העובדה שהוא פשוט הופך אותנו להיות יעילים יותר ביומיום, כאשר אנחנו מבצעים פעולות פשוטות כמו לעלות מדרגות ולסחוב קניות בלי להתאמץ יתר על המידה. אימוני לחימה הם אימונים שמתמקדים באגרוף וכיו"ב, ונועדו לתת לכם תחושת ביטחון, כמובן בלי לוותר על חיזוק הכושר הגופני שלכם.

 

מחירים

בדוג'ו תוכלו להנות ממחירי נוחים, כאשר עבור 450 ₪ תוכלו להנות מכניסה חופשית במהלך החודש מתי שרק תרצו. בניגוד לחדרי כושר, בדוג'ו מתקיימים אימוני קבוצה באופן קבוע, כך שלא תמצאו את עצמכם מתאמנים לבד. כמובן, עבור מי שמעדיף את זה יש גם שעות שבהם מוצע לכםopen gym  כדי לתת זמן גם למי שרוצה לבצע את האימונים לבדו.

 

צוות מלווה

בדוג'ו תל אביב אתם לא לבד לא רק מבחינת הקבוצה שאיתה אתם מתאמנים אלא גם מבחינת הצוות של המקום. המדריכים של המקום הם מדריכים מוסמכים שיודעים להתאים את עצמם לרמה שלכם, לא משנה מה הוותק שלכם באימונים אם בכלל. המדריכים בדוג'ו יעזרו לכם להיכנס לעולם האימון בצורה חלקה, ויעניקו לכם את הידע הנדרש כדי שגם אתם תוכלו להתמיד באימונים.

 

לסיכום

דוג'ו תל אביב הוא המקום הנכון עבור מי שרוצה להיכנס לשגרת אימונים בלי להרגיש אחרי כמה חודשים תחושת מיצוי. בדוג'ו תוכלו להנות מאימונים פונקציונליים יחד עם אימוני לחימה, והכל בליווי צמוד של מדריכים מובילים. המגוון הרחב שיש בדוג'ו יהפוך את האימונים לחלק מהשגרה.

לוחמת

 

אולי יעניין אותך גם

כלי נשק
צרכנות
מי זכאי לרישיון נשק?

רישיון לנשק הוא לא דבר שיכול להיות לכל אחד, בעיקר בישראל כאשר נדרש לקבל אישור בכדי להוציא רישיון. קבלת זכאות לרישיון לנשק תינתן רק לאחר

קרא עוד »