איך לטפל בבגדים שלכם כדי שיחזיקו מעמד הרבה זמן

כל אחד מאתנו גילה לפחות פעם אחת במהלך חייו שהבגד האהוב עליו ביותר נהרס לחלוטין. מצב שכזה קורה לא פעם בעקבות טיפול שאינו תואם את סוג הבד או סגנון הבגד. לצערנו, חווינו את המצב הזה מספר פעמים לאחרונה ונמאס לנו לגלות שהבגדים שלנו הולכים לפח תוך זמן קצר. לכן, יצאנו לבדוק איך אפשר להימנע מהרס של הבגדים וחזרנו עם כל המידע החיוני בנושא.

 

תבדקו את הנחיות הכביסה ותפעלו בהתאם

רבים מאתנו מכניסים את הבגדים אל תוך מכונת הכביסה ומפעילים אותה באופן אקראי, מבלי להכיר בתוכניות השונות שזו מציעה. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעות בעניין זה ולומר לכם כי מעכשיו והלאה, תצטרכו לשנן את התוכניות של מכונת הכביסה שלכם. שכן, הדבר יאפשר לכבס את הבגדים באופן המתאים להם ביותר.

אחרי שתכירו מקרוב את כל התוכניות, תצטרכו להכין את עצמכם לשגרה חדשה. הכוונה היא לקריאה מעמיקה של תוויות הבגדים השונים. אתם תופתעו לגלות שלכל בגד יש הנחיות כביסה שונות, למשל:

  • כביסה ללא סחיטה
  • כביסה עדינה בלבד
  • כביסה עם צבעים זהים ועוד

תבדקו את הנחיות הכביסה ותפעלו בהתאם

תכבסו את הבגד ביד אם אין בידיכם הנחיות

לפעמים הבגד האהוב עלינו ביותר הוא כזה שהגיע מחנות יד שניה או מחבר אהוב. מדובר לפעמים בבגדים שאין להם תווית או שהיא קיימת, אך לא ניתן להבין מה כתוב עליה. ההמלצה שלנו היא לכבס את הבגדים הללו ביד במידה ואין לכם הנחיות ברורות. שכן, כביסה מסוג זה נחשבת לעדינה ביותר.

אם תעדיפו לבדוק את ההנחיות בכל זאת, תוכלו לעבור על הבגדים של H&M שיש לכם בארון, כדי שתבדקו את התווית של בגד עם הרכב בד דומה. בחרנו להמליץ לכם על בירור באמצעות בגדים של המותג המוכר, בגלל שיש לו מגוון רחב של בגדים מבדים שונים.

 

תייבשו את הבגדים בצל

ייבוש של הבגדים בשמש ישירה עלול להקשות את הבד של הבגדים שלכם (זה נכון למכנסיים, חולצות ואפילו תחתונים). אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתטפלו בבגד שלכם על הצד הטוב ביותר, עליכם לייבש את הבגדים בתוך הבית, על גבי מתקן כביסה נייד.

תייבשו את הבגדים בצל

תימנעו מייבוש של הבגדים במייבש

חשוב מאוד להימנע ככל הניתן מייבוש של הבגדים במייבש. שכן, החום הגבוה ששורר בתוך המייבש מוביל לא פעם לכיווץ של הבד. כך שאתם עשויים להכניס בגד במידה M אל המייבש ולגלות שהוא יצא ממנו במידה S (קרה לנו לא פעם).

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לטפל בבגדים שלכם, כדי שהם יחזיקו מעמד לזמן רב. כעת יש בידיכם את כל המידע שישמור על הבגדים שאתם הכי אוהבים, כך שנותר לכם רק להעביר אותו הלאה לחברים שישמחו להכיר בו.

איך לטפל בבגדים שלכם כדי שיחזיקו מעמד הרבה זמן

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »