מהו קידום אתרים אורגני וכיצד הוא יועיל לעסק שלך?

בשנת 2023, הזירה המרכזית לביצוע עסקים הינה הזירה האינטרנטית. החשיבות של דברים כמו פרסומות בטלוויזיה או מיקום החנויות הפיזיות ירדה משמעותית. במקום זאת, הדגש המרכזי של בעלי עסקים כיום צריך להיות כיצד לקדם את החנות האינטרנטית שלהם, כך שיגיעו אליה כמה שיותר גולשים.  

 

אז מה זה קידום אתרים?

דמיינו שאתם ניגשים לרכוש מוצר כלשהו או לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מסוים. איך תחליטו למי לפנות? יש את אלו שיפנו לקבל המלצה מחברים או שכנים, אבל לא תמיד המלצה כזאת קיימת או ניתן לסמוך עליה. מה הצעד הבא לאחר מכן? ניחשתם נכון, חיפוש מהיר בגוגל. הרוב המוחלט של הצרכנים מסתמך על גוגל כאשר הוא מחפש עסק כלשהו, אך בואו נכיר באמת, מעטים מאוד האנשים שנודדים מעבר לעמוד התוצאות הראשון. קידום אתרים אורגני מסייע בדחיפת האתר מעלה ברשימת תוצאות החיפוש ודרך כך מגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים.

קידום אתרים אורגני

איך מקדמים אתרים?

מדע קידום האתרים הוא לא משהו שניתן ללמוד על רגל אחת. הוא כולל תחקיר מעמיק על מנת לגלות מה החיפושים הנפוצים בכל תחום, שילוב ויצירת ביטויים נפוצים אלה באתר והבנה יסודית של אלגוריתם החיפוש של גוגל. ניתן ללמוד איך לעשות זאת לבדכם, אך התוצאות ככל הנראה יהיה פחות יעילות. לכן מומלץ לפנות לאדם בעל ניסיון והבנה בתחום קידום אורגני של אתרים, כמו אל משרד קידום אתרים ליאור ישנו.

 

למה אני צריך את זה אם אני משלם כבר עבור מודעות?

בכל הנוגע לקידום עסקים ואתרים דרך האינטרנט, יש שתי קטגוריות מרכזיות. הראשונה, כאמור, היא קידום אתרים אורגני. קידום אתרים, כפי שכתבתי, מתבצע דרך למידת אלגוריתם החיפוש ועיצוב האתר ויצירת תוכן עבורו בדרך שתגדיל את מיקומו ברשימת תוצאות החיפוש. הסוג השני של קידום אתרים הינו קידום אתרים ממומן. קידום מסוג זה כולל בתוכו מודעות פרסום באתרים שונים, פוסטים ממומנים ברשתות החברתיות ועוד. עבור מיקסום הרווחים של העסק, מומלץ לעבוד בשני המישורים במקביל ולא להזניח אף אחד מהם.

קידום אתרים אורגני

שומע כל הזמן SEO ולא יודע מה זה?

SEO זה ראשי תיבות באנגלית, אשר מתרגמים לעברית כאופטימיזציה של מנוע החיפוש. כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני, SEO הינו הכלי המרכזי והחשוב ביותר. אופטימיזציה של מנוע החיפוש משמעה הבנה של הביטויים הנפוצים אשר אנשים מחפשים בגוגל ושילובם באופן אורגני באתר. חשוב לשלב את הביטויים בצורה נכונה והגיונית, כדי שגוגל לא יזהה פעילות חשודה ויוריד אתכם בתוצאות החיפוש.

 

סיכום

קידום אתרים אורגני הוא חובה עבור על בעל עסק בימינו שרוצה להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלו. ניתן ללמוד את הבסיס של קידום אתרים אורגני לבד, אך במידה ואתם מעוניינים בעבודה יעילה שתביא עימה תוצאות מהירות, מומלץ לפנות למומחה בתחום.

קידום אתרים אורגני

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »