למה חשוב שיהיה לך בגד ים איכותי ואיך תדעי לבחור?

הקיץ בפתח ואיתו שמש, חול וים. זה הזמן לבחור את בגד הים המושלם, אך המשימה הזאת היא לא תמיד פשוטה. בדיוק לשם כך, אספנו מספר טיפים, שיעזרו לך לבחור את בגד הים האיכותי והטוב ביותר עבורך.

 

מדוע חשוב להשקיע בבגד ים איכותי?

השקעה בבגד ים איכות תחסוך לך המון כסף בהמשך הדרך, כך שהארנק והגוף שלך יודו לך מאוחר יותר.

  • נוחות: בגדי ים באיכות טובה עשויים מחומרים שנועדו להיות נוחים, לא לגרום לשפשוף או גירוי ולאפשר טווח תנועה מלא במהלך שחיה, ספורט ימי או כשאת סתם מתרווחת ליד הבריכה.
  • עמידות: שחייה ופעילויות מים חושפות את בגד הים לכלור, מים מלוחים ושמש. בגד ים באיכות טובה יהיה עשוי מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בפני חומרים אלו ולהיראות במיטבם גם אחרי עונה או שתיים.
  • מראה: בגד ים באיכות טובה פשוט יראה וירגיש טוב יותר מאשר האפשרויות הזולות. הוא יחמיא יותר לגוף, יגביר את הביטחון העצמי שלך ויגרום לך להרגיש נהדר.

בגד ים

איך לבחור נכון?

תכירי את מבנה הגוף שלך

לפני שניגשים לרכישת בגד הים, חשוב לבחון את מבנה הגוף שלך. כל גוף הוא ייחודי וחשוב להתאים את גזרת בגד הים אליו, להדגיש את הצדדים החזקים שלו ולטשטש או להסתיר אזורים קצת יותר בעיתיים.

  • כך למשל, לחזה קטן יותר תעדיפי הדפסים בעלי פסים אופקיים שיוסיפו נפח למעלה, הימנעי מחזיית משולשים ותבחרי בחזיית פוש אפ.
  • במידה ותרצי להסוות את אזור הבטן, הימנעי מתחתונים בעלי גזרה נמוכה. בחרי פסים אנכיים כדי להאריך את הצללית והימנעי מתחתוני ביקיני עם קשירה בצדדים מכיוון שהם נוטים ליצור בליטות בעור.
  • באופן כללי, תני דגש על צבעים בהירים באזורים שאת רוצה להדגיש וצבעים כהים באזורים בהם את רוצה למזער את המיקוד.

 

תתאימי את בגד הים למטרות וסוג הפעילות

סוג בגד הים אמור להתאים לפעילויות שאת מתכננת. ביקיני קטן יהיה מושלם לשיזוף על החוף, בגד ים שלם יכול לתת מענה טוב יותר בזמן אימון בבריכה ואילו בגד ים עם שרוולים ארוכים להגנה מפני השמש ישמש אותך בעת גלישה.

 

תבחרי את הצבע הנכון

הקפידי לבחור את הצבע המתאים לגוון העור שלך. אם את בהירה, אל תפחדי מבגדי ים צבעוניים. כחול שמיים או הדפסים מעניינים נראים נהדר על עור בהיר. אם את בעלת גוון עור כהה, אז תדעי ששום דבר לא מדגיש את השיזוף כמו בגד ים לבן. אם את בכל זאת נרתעת מצבעוניות יתר, זכרי שבגד ים שחור הוא אופציה נצחית שתמיד נראית אלגנטית.

 

סיכום

הקיץ כבר כאן. אז תיישמי את ההמלצות שלנו ורוצי לבחור את בגדי הים המושלמים שילוו אותך בקיץ הקרוב. רכישה נעימה!

בגד ים איכותי

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »