חופשה ברומא: הכירו את העיר הרומנטית

מחפשים יעד לנופש רומנטי עם היקרים לכם? רומא מחכה לכם! עם סצנה קולינרית מהטובות בעולם, תרבות משובחת, חיי לילה תוססים, טבע אורבני ואווירה צבעונית. כל אלה בנוסף לטיסה קצרה יחסית ומלונות טובים, יאפשרו לכם ליהנות מהחופשה עליה חלמתם. שנתחיל לתכנן?

 

חופשה זוגית – למה דווקא רומא?

חופשה זוגית חייבת להיות סופר מפנקת – כזו שלא נחסוך בה על אוכל טוב, תרבות ומלון שווה. כל אלה ועוד נמצאים ברומא ואם תדייקו בבחירת מקום הלינה, כך שיהיה בלוקיישן מרכזי, תוכלו להגיע ממקום למקום ברגל ולחוות את העיר במקסימום, בלי להוציא שקל על תחבורה ציבורית.

סגרתם טיסה? בחרתם מלון? מעולה. עכשיו, כשאתם בראש שקט, אתם יכולים לתכנן את הטיול ובתור התחלה כדאי לכם להזמין מקום בסיור חוויתי בו תקבלו טעימה מהעיר הקסומה וזהו, עכשיו אפשר להיות ספונטניים ולהחליט בזמן אמת באיזה מקומות להעמיק את הביקור ועל מה אפשר לוותר. 

חופשה זוגית – למה דווקא רומא

מהי התקופה הרומנטית ביותר לבקר ברומא?

רומא מהממת לאורך השנה כולה. חודשי הקיץ מהווים את שיא עונת התיירות, אך הם יקרים יחסית והאטרקציות עמוסות עד אפס מקום ולעומתם, חודשי החורף זולים מהממוצע ואווירת חג מולד צבעונית ורומנטית שוטפת את העיר.

עם זאת, התקופה הרומנטית ביותר הן דווקא עונות המעבר – באביב נצבעת העיר בצבעי פריחה ובסתיו מעטרים אותה עלי שלכת יפהפיים. חודשים אלה מהווים הזדמנות טובה ליהנות מסיורים ואטרקציות באוויר הפתוח וגם מחירי מקומות הלינה והטיסות סבירים.

 

סיורים ברומא לזוגות

סיור הוא אחת האטרקציות השוות ביותר כשמגיעים ליעד כיוון שנוסף להיותו מעניין, הוא מאפשר לכם לדעת במה להתמקד ועל מה לוותר בהמשך החופשה. חושבים כי הדרכים ברומא מובילות כולן לאותה נקודה? תחשבו טוב – סיורים בעברית יאפשרו לכם להכיר רומא אחרת מנקודת מבטם של המקומיים, תוך התייחסות לנושאים לוהטים כמו סצנת הקניות של העיר, אתרים נסתרים ועוד. בין הסיורים המומלצים – סיור "ברוכים הבאים" באתריה האייקוניים של העיר, סיור בסמטאות רומא, סיור בותקין, סיור אופנה ולייף סטייל ועוד.

סיורים ברומא לזוגות

3 אתרים רומא-נטיים שלא תרצו לפספס

  • גני וילה בורגזה: הגנים הסובבים את הוילה המרשימה מחביאים שלל פינות חמד קסומות ומדשאות נרחבות – לוקיישן מושלם לפיקניק של בוקר תחת השמש המלטפת. 
  • שכונת הטרבסרה: שכונה אופנתית, צעירה ותוססת – מקום מושלם לארוחת צהריים, סיור סמטאות ושייט לעת שקיעה. 
  • גשר המלאכים: הגשר ההיסטורי מושך אליו המון אוהבים לעת שקיעה. אנו ממליצים לכם לקחת איתכם בקבוק יין וליהנות ממראה העיר נבצע באורות רומנטיים לעת ליל. 

לסיכום, רומא נחשבת לאחת הערים הכי רומנטית בעולם ובצדק. היא מהווה יעד מושלם לזוגות המחפשים שילוב בין אוכל מצוין, נופים מרהיבים, תרבות ואווירה ואם עוד לא ביקרתם בה בהרכב כזה – צפויה לכם חופשה בלתי נשכחת.

חופשה ברומא הכירו את העיר הרומנטית

אולי יעניין אותך גם

תיירות
אמסטרדם – לא רק לעשירים

אמסטרדם היא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים והמיוחדים ביותר. לכאורה מדובר ב"סתם" עוד עיר בירה אירופאית אשר מציעה למבקרים בה חופשה אורבנית מהסוג שמוכר לכולנו –

קרא עוד »
דגל של מדינה
תיירות
תרבות השתיה באירלנד

כשאתם חושבים על אירלנד מה הן האסוציאציות הראשונות שעולות לכם בראש? ודאי לפרקונים, יערות ירוקים, צוקים מרהיבים, מבטא כבד ולא מובן, מוזיקה קסומה ו… אלכוהול,

קרא עוד »
בית מעץ מלא
תיירות
חופשה מנצחת בצימר בגולן

 אין כמו חופשה בצימרים ברמת הגולן. השילוב של הנוף עוצר הנשימה של הרמה, עם עמק החולה המשתפך מתחתיכם מצד אחד, ופסגתו המושלגת של החרמון מהצד

קרא עוד »