מתי מומלץ לפנות לעורך דין חדלות פירעון?

אנשים שפנו בעבר לעורך דין חדלות פירעון ציינו שהם הבינו שעליהם לעשות זאת ברגע שהרגישו שהקרקע תחתיהם נשמטה. מביני עניין בתחום יוכלו להעיד שמדובר בשלב מתקדם ושניתן היה לבצע את הפניה בשלב מוקדם יותר. מדריך זה יציג בפניכם את המצבים שבהם צריך לפנות לעורך דין, כדי שתהיו בטוחים שאתם לא שוקדים על השמרים ופונים לקבלת סיוע מקצועי בזמן המתאים.

 

הקדמה – ההגדרה של חדלות פירעון

לא ניתן לכתוב מדריך שעוסק ברגע הפנייה הנכון לעורך דין שעוסק בדיני חדלות פירעון מבלי להסביר את ההגדרה של המושג. מדובר בהליך שמתבצע על ידי אדם פרטי או חברה שצברו חובות גדולים והבינו שאין להם את האפשרות לפרוע אותם. החוק מאפשר לגורמים אלה לפתוח הליך שנקרא "חדלות פירעון". במסגרתו, החייבים יכולים לבנות הסכם שיביא בסופו של דבר להחזרת החובות באופן שמתאים לשני הצדדים.

 

זה הזמן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי

כל גורם מוסמך שמכיר את הליכי חדלות הפירעון מקרוב, יאמר לכם שהזמן הטוב ביותר לפנות לעורך דין חדלות פירעון היה אתמול. שכן, אתם לא רוצים לשמוע את הדפיקות בדלת מצד נציגי ההוצאה לפועל. לכן, ההמלצה היא להיכנס באופן מידי להליך משפטי שיאפשר לכם להגיע להבנות עם הנושים. נמליץ בהזדמנות זו לערוך חיפוש נרחב אודות עורך הדין הטוב ביותר בתחום, כדי שתהיו בטוחים שזה יעניק לכם שירות מקצועי.

 

מקרה נוסף שיצריך פנייה לעורך דין

ראוי לציין שלעיתים קורה שהנושים מפרים את הזכויות של החייב. אלה עשויים להשתמש בכל מיני אמצעים אגרסיביים, במטרה לגבות את החובות שלהם. נאמר שזה הזמן לפנות לעורך דין, אם חוויתם מצב שכזה וטרם קיבלתם ייעוץ משפטי בנושא.

 

אתם לא לבד – כך תבחרו בעורך דין

כאמור, בחירה בעורך דין חדלות פירעון צריכה להתבצע תוך שיקול דעת. התמודדות עם מצב כלכלי מורכב עשויה להקשות על הליך הבחירה ולגרום לכם להגיע לעורך דין בינוני. ההמלצה שלנו היא לבדוק את הפרמטרים הבאים שיאפשרו לכם לבחור נכון:

  • היקף פעילות התיקים שמתנהלים על ידי עורך הדין הנבחר
  • חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות קודמים
  • וותק בתחום חדלות פירעון

 

בחירה בעורך דין מומלץ תקנה לכם ביטחון והבנה שהוא בקיא בכל החוקים החדשים שנקבעו בשנים האחרונות בהקשר של הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. בנוסף לכך, תוכלו גם לקבל ליווי וייצוג הולם בעת תביעות החוב שיוגשו להוצאה לפועל.

 

מילים אחרונות לסיום

הפנייה לעורך דין חדלות פירעון צריכה להתבצע ברגע שאדם או נציג בכיר מטעם חברה מבין שיש לו חובות שאין באפשרותו להחזיר כלל. אם אתם מכירים בתרחיש זה מקרוב, עליכם ליצור קשר באופן בהול עם עורך דין מומלץ שיבדוק את מצבכם הכלכלי ויעניק לכם ליווי משפטי הולם.

עורך דין

אולי יעניין אותך גם

עורך דין
עריכת דין
הוטרדתם מינית – מה עושים?

הטרדה מינית היא תופעה נפוצה שפוגעת באלפי אנשים מדי שנה. אדם שחווה הטרדה מינית עשוי לחוש מבוכה, כעס, פחד וחרדה. זהו מצב קשה מנשוא שיכול

קרא עוד »
דיור מוגן
עריכת דין
כיצד ניתן לחסוך בדיור מוגן?

מגורים בדיור מוגן מציע שילוב ייחודי של עצמאות ותמיכה קהילתית ליחידים הנכנסים לגיל פרישה. עם זאת, ניהול ההוצאות למעשה הופך להיות חיוני כדי להבטיח יציבות

קרא עוד »
בוררות
עריכת דין
מתי ניתן לפנות לבורר?

תחום הבוררות הוא לא תחום חדש. כאשר צצות מחלוקות בתחומים מסוימים או סכסוכים שקשה לפתור אותם, ניתן לנסות להגיע אל הכרעה באמצעות הליך בוררות. המטרה

קרא עוד »