חדרי שינה זוגיים – איך להתאים חדר שינה בצורה מושלמת לשניכם

ובמידה והנכם מחפשים לעצב את חדר השינה הזוגי הראשון שלכם אז פניכם תהליך נפלא ומהנה.

אך על מנת להימנע מהתנגחויות על טעם וריח, חשוב לקחת בחשבון כמה אלמנטים, על מנת ששניכם תצאו הכי מרוצים שאפשר מהתוצאה הסופית.

לא כל פריט קלאסי שראיתם בקטלוגים של חדרי שינה הוא בהכרח חובה, אבל מה שכן חובה זה לשמור על עקרונות בסיסיים במהלך עיצוב החדר. יחד תוכלו לבחור מה נכנס ומה לא נכנס, מה חשוב ומה לא. להלן כמה דברים שעליכם להיות בהסכמה עליהם:

 

סגנון

חדרי שינה זוגיים הם בדיוק כפי שהם נשמעים, זוגיים. משמע, החדר משלב את הטעם והסגנון של שניכם יחד ואין סיבה להדיר את אחד מכם. יחד עם זאת, צריכים להיווצר הרמוניה ואיזון, אבל איך?

ובכן, במקום שכל אחד יתעקש על מה שחשוב לו, תנסו להציג את התמונה שיש לכם בראש לאחר ולשלב את שניהם יחד. למדו גם לוותר על דברים שאינם הכרחיים או שיכולים לבוא בהמשך. עיצוב החדר אינו חייב להיות מידי והוא דווקא יכול להיות תהליך יפה.

 

אור וצבע

אחד הדברים הכי חשובים שאי אפשר להתפשר אליהם. החדר שלכם הוא המקום בבית שאותו אתם חולקים באופן מאד פרטי יחד. לכן, חשוב שהוא יהיה מאוורר, עם אנרגיות טובות, ומקום שאפשר פשוט לנשום בו. לכן נסו לשלב כמה שיותר אור טבעי על ידי הימנעות מצביעת החדר בצבעים כהים או רהיטים כהים מדיי. כמו כן, מומלץ לשים מנורות בעלות צבע צהוב ולא לבן, כמו גם וילונות בגוונים לבנים ולא שחורים.

 

טכנולוגיה – החוצה

נסו להשאיר את המכשירים האלקטרוניים והטכנולוגיים בחוץ. לדוגמא, נסו להימנע משימת טלוויזיה בחדר או מחשב. אמנם לא לשים נייד בחדר זה משימה מעט קשה מדיי, אבל בכל זאת מומלצת, בעיקר כאשר הולכים לישון יחד.

 

פינה לכל אחד

לבסוף, למרות שמדובר בחדר זוגי, אתם עדיין כל אדם בפני עצמו ולא מוגדרים על פי הזוגיות שלכם. פרטיות וזמן אישי הם חשובים. לכן, תנסו למצוא כיצד לשים בחדר פינה אשר שייכת לכל אחד מכם. לדוגמא, פינת קריאה או מדיטציה, או כל דבר אחר שאתם אוהבים לעשות לבד או צריכים לעשות לבד.

 

לסיכום

בבואנו לעצב את הקן הזוגי שלנו חשוב מאד לבוא בראש פתוח ככל האפשר. עלינו לזכור שיש להכניס אלמנט הנוגע לכל אחד מאתנו בלי שזה ידרוס את האחר. כמו כן, מבחינה עיצובית עלינו לזכור לאפשר לאור טבעי ומרגיע להיכנס לחדר ונוכל לעודד זאת באמצעות שימוש בצבעים לבנים וגווני פסטל. כמו כן, יש למצוא בתור האחדות גם את המקום הפרטי של כל אחד מאתנו, היות וזה יחזק גם את הקשר הזוגי שבנינו.

סוויטה

 

אולי יעניין אותך גם