אכפת לך מהכלב שלך? 2 דרכים לתרום לבריאות הקיבה שלו

אנו שומעים לא פעם על בעלי כלבים שמציינים בפנינו כי הם עושים הכול בשביל הכלב שלהם. יש מי שאפילו אומרים שמבחינתם, הוא לא כלב, הוא הבייבי שלהם. ובכל זאת, למרות כל ההשקעה, הם טועים בדבר שנראה להם הקטן ביותר אבל החשוב ביותר. מדובר כמובן בבחירת המזון עבורו. אם אכפת לכם מהכלב שלכם, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב ולבדוק אם אתם מזיקים לו מבלי שאתם מודעים לכך.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר ששוחחנו עם כמה בעלי כלבים על הרגלי האכילה של הכלבים שלהם. באופן מפתיע, רבים מבעלי הכלבים שלקחו חלק בשיחה, ציינו כי הם נותנים לכלב שלהם מזון לכלבים שנחשב ללא איכותי. הם כמובן לא עשו זאת מתוך כוונה רעה, אלא פשוט מתוך אי ידיעה. הדבר הוביל אותנו להבנה כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק בנושא שיביא למודעות ויאפשר לרבים לדעת מהן הדרכים לתרום לבריאות של הקיבה של הכלב שלהם. הישארו אתנו ותדעו גם אתם.

 

הדרך ה – 1 לתרום לבריאות של הקיבה של הכלב שלכם: רכישה של מזון איכותי ומומלץ

כדי להימנע מרכישה של אוכל לכלבים שאינו איכותי מספיק עבור הכלב שלכם, אתם צריכים לבדוק פרטים מקיפים אודות סוג המזון היבש שיש ברשותכם. שכן, יש מגוון רחב של מזון יבש לכלבים ולא כל המזונות מותאמים לכלב שלכם. יש כמה כללי ברזל שצריך להיצמד אליהם כשקונים אוכל לכלב. הנה כמה מהחשובים ביותר שבהם:

  1. אוכל שמכיל הרבה חלבון
  2. אוכל שמכיל הרבה ברזל
  3. אוכל שמכיל הרבה וויטמינים

ברגע שאתם בוחרים באוכל שעונה על כללי ברזל אלו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם שומרים על הקיבה של הכלב ולא רק, אתם גם תורמים לחיזוק השרירים שלו.

 

רגע, איך תדעו שאתם בוחרים באוכל מומלץ?

אם אתם מעדיפים שלא לעמוד במשך שעה ארוכה אל מול שקי המזון בחנות החיות, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולשאול בעלי כלבים – מהו סוג האוכל הטוב ביותר לכלבים? ברגע שתראו שיש סוג מזון שחוזר על עצמו ומומלץ מטעם רבים, תדעו שזו התשובה.

 

הדרך ה – 2 לתרום לבריאות של הקיבה של הכלב שלכם: שיחה חד פעמית עם דיאטנית כלבים

כדי שתוכלו לתרום לבריאות של הכלב שלכם, אתם צריכים גם לשלב שיחה חד פעמית עם דיאטנית שתאפשר לכם לדעת מהי הכמות המדויקת שהכלב צריך לאכול מידי יום. אם לא די בכך, היא גם תבדוק עבורכם שהמזון שבחרתם עבור הכלב הוא המתאים ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם, בעלי כלבים יקרים, את 2 הדרכים לתרום לבריאות של הקיבה של הכלב שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הדרכים ושיהיה לכם כלב בריא.

כלב אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

חיית מחמד
בעלי חיים
4 יתרונות בשימוש ברתמה לכלב?

בתור בעלים של כלבים, אחת ההחלטות הראשונות שאנחנו צריכים לקבל היא כיצד לקשור את הכלב שלנו. לפני כל יציאה לטיול, במיוחד בסביבה עירונית חשוב שיהיה

קרא עוד »