כמה עולה אוכל רפואי לחתולים ואיפה ניתן למצוא אותו?

כולנו רוצים להעניק לבעלי החיים שלו את החיים הכי טובים שיש, במיוחד כשזה נוגע לבריאותם – לכן יש טיפולים שונים למחלות השונות בהם חולים בעלי החיים. טיפול אפשרי למחלות מסוימות בחתולים הוא שימוש באוכל רפואי לחתולים (על ידי המלצת וטרינר) והוא יעיל מאוד לחתול. אז מה זה אוכל רפואי לבעלי חיים, כמה הוא עולה והיכן ניתן להשיגו?

 

טיפול בחתולים

המון אנשים יטעו לחשוב שטיפול ושמירה על חתול זה דבר קל, אבל זו טעות. למרות יכולת החתולים להסתדר המון זמן לבד, באופן מרשים למדי, עדיין טיפול בחתול דורש המון השקעה ויכולת תשומת לב.

החתולים שלכם ידרשו טיפולים היגיינים תכופים – במיוחד אם מסתובבים המון בחוץ – על מנת להימנע ממחלות, ידרשו תשומת לב, טיפול בפרעושים וחרקים נלווים, משחק והענקת חיבה, וכמובן אוכל לחתולים. תמיד ניתן לתת לחתול סתם אוכל, אבל מה אם יש אפשרות להביא לו אוכל שיעזור לו בטיפול בבעיות בריאותיות שונות?

 

מה זה אוכל רפואי לחתולים?

אוכל רפואי לחתולים זה כמו כל מזון לחתולים, אך כזה המיועד לתת מענה לחתול שלכם על בעיות רפואיות. ניתן להאכיל את החתול באוכל רפואי רק אם זה אושר על ידי וטרינר – ולרוב הוא יחליט על מעבר לשימוש באוכל רפואי רק אם באמת נדרש דבר זה ספציפית.

אוכל רפואי עוזר לחתולים להתגונן ולהתגבר על מחלות ומצבים רפואיים שונים כמו מחלות מעיים, מחלות עור לחתולים, בעיות לבביות, השמנה ועוד ועוד. טיפול על ידי אוכל רפואי בחתול – במיוחד בגלל התאמתו האישית למטרה ובניית תוכנית אכילה וצריכה שלו על ידי וטרינר – נראה כי מסייע משמעותית בטיפול בעיות שונות ומומלץ מאוד.

 

איפה אפשר למצוא אוכל רפואי לחתולים וכמה הוא עולה?

אוכל רפואי לחתול ניתן למצוא בהמון מרפאות וטרינריות – אך סביר ששם זה יהיה יחסית יקר יותר ותמיד עדיף למצוא חנות טובה ולרכוש ממנה את המוצר הדרוש. בחנות גג לחיות למשל ניתן למצוא סוגים שונים של אוכל רפואי לחתולים, כל סוג למען מטרה אחרת. זה יכול להיות אוכל רפואי שמטפל בבעיות עור, יכול להיות כזה שמסייע בטיפול במחלות לבלב ואפילו אוכל רפואי לטיפול במחלות שיניים וחניכיים.

אם נמשיך להסתכל על מחירי המוצרים, נוכל לראות מחיר ממוצע של כ110 שקלים לקילו וחצי של מזון רפואי לחתולים, אבל גם זה משתנה. חבילות גדולות משמעותית לטיפול ארוך יכולות להגיע גם ל300 שקלים ומארזים קטנים ומדוייקים יותר יעלו גם כמה עשרות שקלים בלבד.

 

לסיכום…

אוכל רפואי לחתולים זה בהחלט נושא שצריך להגיע אליו דרך יועץ מומחה לבעלי חיים או וטרינר מוסמך, אך הוא יכול לעזור רבות בטיפול ולהעניק לחתול שלכם חיים בריאים בהרבה. מחירי האוכל משתנים וקטנים לכל קילו ככל שצורכים חבילה גדולה יותר, כך שאם אתם צפויים לטיפול ארוך זו אופציה יעילה וחסכונית. ולאלה שהולכים על טיפול קצר – גם חבילה קטנה בכמה עשרות שקלים תהיה מעולה ותחסוך קנייה של אוכל רפואי מעבר לצורך.

מזון חתולים

אולי יעניין אותך גם

חיית מחמד
בעלי חיים
4 יתרונות בשימוש ברתמה לכלב?

בתור בעלים של כלבים, אחת ההחלטות הראשונות שאנחנו צריכים לקבל היא כיצד לקשור את הכלב שלנו. לפני כל יציאה לטיול, במיוחד בסביבה עירונית חשוב שיהיה

קרא עוד »