האם חשוב לבצע בדיקת בדק בית לדירות בפלורנטין?

תל אביב היא העיר המבוקשת ביותר מבחינת דירות מגורים. בתוך תל אביב, פלורנטין היא אחת השכונות המבוקשות ביותר. עומדים לרכוש דירה בפלורנטין? אל תעשו את זה לפני שהזמנתם בדק בית. במאמר הבא נסביר למה זה חשוב לבצע בדק בית לפני רכישת דירה כזאת.

 

בדיקת בדק בית – מה צריך לדעת לפני?

לפני שנסביר מדוע זה חשוב לבצע בדיקת בדק בית לפני רכישת דירה בפלורנטין, כדאי קודם כל להבין מהי הבדיקה הזאת בכלל. כל בית, בין אם הוא בפלורנטין או בשכונה אחרת בתל אביב או בשאר הארץ, מורכב ממערכות שונות ומפריטים שונים.

המים בכיור לא זורמים סתם כך, והתאורה בסלון לא נדלקת באורח פלא. מערכות מים, מערכות חשמל, תברואה, צביעה, בניה, ריצוף ועוד – כל אלו מרכיבים את הדירה. בדק בית מאפשר בחינה של כל אלו ומציאת ליקויים ופגמים, במידה ויש כאלו.

בדק בית

מבצע הבדיקה

את הבדיקה לא אתם מבצעים. אתם יכולים לחפש ליקויים בעצמכם, אבל את מרבית הליקויים אי אפשר למצוא בעין. מי שמבצע את הבדיקה הוא איש מקצוע בדמות מהנדס. המהנדסים מכירים את כל המערכות הרלוונטיות ואת צורות הבניה השונות. כך הם יודעים לבדוק את כל מה שצריך בבית ולהגיש בסופו של דבר חוות דעת.

 

חובה לבצע בדיקה כזאת לפני רכישת דירה בפלורנטין

אם אתם עומדים לרכוש דירה בפלורנטין, אתם חייבים לבצע בדיקת בדק בית לפני. בדיקת בדק הבית תוכל להזהיר אתכם במקרה של ליקויים חמורים ומשמעותיים. בנוסף, גם הכרה של פגמים קטנים היא משמעותית, כי בסופו של דבר אתם אלו שהולכים לגור בדירה. ישנם פגמים וליקויים קטנים שיכולים לא להיות מהותיים, אך כן לפגוע באיכות החיים שלכם.

 

קלף במשא ומתן

חשוב לבצע בדיקת בדק בית, מכיוון שחוות הדעת שניתנת בבדיקה זו מהווה קלף במשא ומתן. אם יש בדירה ליקויים שאתם יכולים לחיות איתם אך בכל זאת תרצו לתקן אותם בעתיד, תוכלו להוריד את מחיר הדירה.

בדק בית

מסמך משפטי לכל דבר ועניין

במידה ונקלעתם לבעיה משפטית בשלב מסוים עם מוכר הדירה, תרצו שתהיה חוות דעת של בדיקת בדק בית אתכם. מדובר על מסמך משפטי לכל דבר ועניין, שבית המשפט יתייחס לכתוב בו ברצינות רבה.

 

הבנת המצב הנתון

לא מעט אנשים מבצעים בדיקת בדק בית ומחליטים לרכוש את הדירה שהם בדקו, גם אם יש בה ליקויים ופגמים. החשיבות של הבדיקה במקרים הללו היא שהיא מאפשרת לרוכשי הדירה להבין מהו המצב הנתון שלה.

 

שיקול בביצוע הרכישה

פגמים וליקויים משמעותיים הם עילה לביטול רכישת הדירה. ייתכן שדירה שנראתה מצוין במבט ראשוני, תתגלה בכלל ככזאת שאי אפשר לגור בה בצורה ראויה, עקב בעיות מהותיות במערכות המים והחשמל של הדירה.

בדק בית

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »