ומה אם נישאר?

לעיתים לנסוע לחו"ל זה רק תירוץ. פתרון היחיד שעולה לנו בראש כשאנחנו עייפים מעט וצריכים מנוחה. "וואו מזמן לא יצאת לחופש, אולי הגיע הזמן לאיזה ביקור קטן בנתב"ג?" אומרים לנו בעבודה. "תקחי כמה ימים לעצמך" נשמע מכיוון החברים. אבל האם טיסה לחו"ל – דבר שהוא מאתגר ומעייף בעצמו, הוא הפתרון הנכון ברגעים אלה? לא בטוח בכלל.

ואז מגיעה ההבנה, שבגדול, לא חייב בכלל לנסוע לחו"ל. אפשר לקחת כמה ימים של שקט, לא לבזבז הון תועפות על נסיעה לחו"ל ולא לעבור סטרס של הגעה למקום חדש ולא מוכר – אפשר פשוט להישאר בארץ. ואיזה מקום טוב יותר להישאר בו בארץ , מאשר אזור המרכז – מקום שנותן לנו הרגשה שיצאנו מגבולות המדינה והגענו למקום חדש, מרתק ומפתיע? בגדול, הגיע הזמן לחפש מלונות בתל אביב.

 

 מה עושים?

אזור מרכז הארץ מתקשר לנו לבתי קפה, מועדונים, מסיבות וחנויות קונספט מגניבות. אבל האם זה מה שאנחנו מחפשים? לא בהכרח. בסופו של דבר אם החלטנו להישאר בארץ – כדאי שנבנה תוכנית חופשה כפי שהיינו עושים בחו"ל. בראש ובראשונה בית מלון.

לטייל בחו"ל

איפה שמים ראש?

  • תל אביב מלאה בבתי מלון בדרגות יוקרה שונות. החל ממלון קפסולות – מלון עם חדרים קטנים לשהייה מהירה ונטולת אקסטרה פינוקים, דרך מלונות בוטיק קטנים ואינטימיים ועד מלונות בעלי שמות רציניים, דוגמת רויאל ביץ', עם הספא של יערות הכרמל שמחכה לנו.
  • וזה, עוד מבלי להגיד מילה או שתיים על בתי מלון על שדרות רוטשילד ואופציות נוספות המחכות לנו ביפו.
  • בקצרה, כדאי להחליט איזה סוג שהייה אנחנו מחפשים ואז הבחירה תהיה מעט יותר פשוטה. מעט, היצע הוא עדיין לא פחות ממטורף.

 

 אטרקציות

  • ברגע שהחלטנו איפה נישן הלילה (או לא נישן, כן) כדאי להמשיך עם עניין התוכנית בילוי ולקבוע לאן הולכים ומה רואים.
  • אז מה באמת כדאי לראות? בואו ונגלה.

 

 שעות הבוקר

  • את הבוקר שלנו בתל אביב היינו מתחילים דווקא ביפו – בהליכה נחמדה בטיילת הקטנה של נמל יפו המחודש. הסירות העוגנות שם, בריזה ימית נעימה, המדרגות הקטנות שמובילות אותנו דרך סמטאות קסומות, הקרויות בשמות של מזלות, אל עבר הפארק והגשר המשאלות.
  • למצוא את המזל שלכם, להניח עליו את היד ולהביע משאלה – לזה אנחנו קוראים בוקר מוצלח במיוחד.
  • לאחר מכן, חזרה למטה, מעט הליכה נוספת על הטיילת הנעימה של יפו לכיוון תל אביב ופנייה ימינה לעבר שכונת נווה צדק – המקום הנכון ביותר לארוחת בוקר מוצלחת במיוחד.

לטייל בחו"ל

איפה אוכלים פה ארוחת בוקר?

תל אביב שופעת מקומות מוצלחים ומוצלחים מאוד ולמען האמת כל יום נפתחות פה עוד אופציות נהדרות. אבל אם נתמקד במוסד קולינרי עם שם שהולך לפניו, נציע את קונדיטוריית "דלאל" – מקום שלא מאבד מהאקטואליות והאיכותיות שלו כבר שנים ארוכות.

אפייה במקום, מגוון מאפים העשויים חומרי גלם איכותיים – ביניהם מאפים, כריכים ואפילו סלטים – אי אפשר לטעות במקום הזה. ההמלצה החמה שלנו – אל תדלגו על הרוגלעך הקטנים שלהם ופרעצל קרואסון הוא אהבת אמת מבחינתנו. וזה עוד מבלי שאמרנו מילה או שתיים על הקפה הנהדר שלהם – הם יודעים מה הם עושים פה ועושים זאת בצורה הטובה ביותר.

 

 שעות צהריים

אחרי ההנאה שלנו מארוחת הבוקר, כדאי לפנות לעבר שוק הכרמל שנמצא ממש פה בקרבת מקום – גם אם אתם לא טיפוסים של טיולים בשווקים, עדיין אל תדלגו עליו – מבטיחים שלא תצליחו להגיע לסופו מבלי להתפתות ולקנות לכם איזו מזכרת קטנה הביתה.

והנה הגענו לרחוב אלנבי ההומה אדם – מפה אפשר לפנות לכיוון הסנטר – שופינג זה כיף בכל מקום בעולם או לבחור לפנות לרחוב שינקין עם חנויות בוטיק קטנות ומפתיעות שיש פה. אם שתי האופציות פחות עובדות מבחינתכם – שדרות רוטשילד גם קרובה אלינו – והיא אזור נוסף שלא כדאי לדלג עליו כשאתם בתל אביב.

 

 שעות הערב

  • אם יש מקום ששעות החשיכה עושות לו טוב – זו תל אביב. מגוון האופציות הוא עצום – מסעדות המשלבות ברים כמו הרצל 16 של רותי ברודו, מסעדות סיניות אותנטיות כמו The Chinese Wall – זה ממש על קצה המזלג.
  •  והכי חשוב לזכור – מחר זה יום חדש ויש פה עוד הרבה מה לחקור.

לטייל בחו"ל

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »