כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק?

אם בכל פעם שאתם שומעים את המילה טיקטוק מתעקם לכם הפרצוף, כדאי שתחשבו שוב. הפלטפורמה שצברה למעלה משלושה מיליארד משתמשים הפכה כבר מזמן לתופעה שלא כדאי להתעלם ממנה, במיוחד אם שם תמצאו את הלקוחות הפוטנציאלים הבאים שלכם. אז כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק? הכל על כך במאמר שלפניכם.

 

טיקטוק – תאהבו את זה או תשנאו את זה אבל אל תתעלמו מזה

כאשר אתם חושבים על שיווק דיגיטלי לעסקים בנוסף לפייסבוק ולאינסטגרם, חשוב שתקדישו זמן ואמצעים גם לשיווק באמצעות טיקטוק. הפלטפורמה הצעירה והבועטת יכולה להוות כר פורה לשיווק ויראלי ש'יתפוצץ' ויביא איתו גל של פניות של לקוחות פוטנציאלים בכל גיל. השאלה היא איך עושים את זה.

כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק?

ויראלי ומהיר

טיקטוק פיתחה עד מהרה שפה משלה ובה צעירים וצעירות מכל העולם מוכיחים את כישורי המשחק, הריקוד, הכשרון הייחודי שלהם או פארודיות וסרטונים מצחיקים אחרים שמעידים כמה אנשים מוכשרים יש בעולם הזה ועד כמה טיקטוק הוא הבמה המושלמת בשבילם. פרסום בטיקטוק צריך להתאים את עצמו לשפה ולאופי ההיתולי בידורי של הפלטפורמה הפופולארית וסרטוני פרסומת קצרים וממוקדים יכולים 'להתפוצץ' אם הם נעשים במקצועיות ומתוך הבנה של הפלטפורמה.

 

כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק?

מאחר ולא מומלץ לפסול ערוץ דיגיטלי כזה או אחר אלא לפזר את כל הביצים בסלים הכי חמים, כדאי להשקיע את אותו התקציב שחשבתם להקדיש לאינסטגרם ולפייסבוק גם לטיקטוק. חשוב גם שתפנו לחברה המתמחה בשיווק וקידום אתרים שיודעת כיצד להפיק סרטונים מתאימים כדי שההשקעה שלכם תוכיח את עצמה ותהפוך ויראלית בתוך זמן קצר.

כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק?

מי באמת רואה את זה?

אנשים מכל רחבי העולם צופים בטיקטוק באופן קבוע מדי יום וצורכים תכנים בידוריים בדרך כלל, אך פרסומות ותוכן שיווקי הינם חלק בלתי נפרד מהערוץ. אם הן עשויות נכון, פרסומות ותוכן שיווקי, במיוחד כשהוא מובל על ידי אושיית טיקטוק מפורסמת או מעורר צחוק ועניין, יכול להיות להיט בדיוק כמו סרטוני בקבוקי המים ואתגרים מצחיקים אחרים.

 

מי יכול לעזור לי עם זה?

דיגיטל פרטנרס הינה חברה לשיווק דיגיטלי המתמחה גם ברשתות החברתיות. בדיגיטל פרטנרס תוכלו לקבל מעטפת רחבה הכוללת מיתוג, תכנון אסטרטגי שיווקי, בניית אתרים וקידומם ברשת, הכל תחת מטרייה אחת של צוות מקצועי ומיומן. הידע והמומחיות של צוות דיגיטל פרטנרס יוביל את קמפיין הטיקטוק שלכם בהצלחה כדי שבית העסק שלכם ישגשג ויזכה להרחיב את מעגל הלקוחות.

 

לסיכום

אף על פי שטיקטוק הינה פלטפורמה שנויה במחלוקת, ולא כל אחד מתחבר ואוהב את זה, אין וויכוח על כך שהיא אחת הפלטפורמות המצליחות בעולם עם למעלה משלושה מיליארד משתמשים ברחבי העולם. גם בית העסק שלכם יכול להתפרסם בטיקטוק עם חברת שיווק דיגיטלי מובילה ומקצועית.

כמה תקציב כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק?

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »