מה הם המנעולים האיכותיים ביותר לאופנוע?

אופנוע הוא קל, נגיש ומהיר – אבל קל מאוד לגנוב אותו. לכן חשוב להשקיע במנעול איכותי כשקונים אופנוע. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה הם המנעולים האיכותיים ביותר לאופנוע. את הטקסט כתבנו יחד עם המומחים מאתר סופרבייק אביזרים לאופנוע.

 

מנעולי שרשרת

אופנועים הם יקרים. כשאנחנו משאירים מוצר כל כך יקר ברחוב, רבים מאיתנו רוצים ללכת על מנעול לאופנוע שהוא הכי מאסיבי, קל לתפעול ומוכר. זו הסיבה שכדי להגן על הרכוש היקר שלהם – רבים בוחרים לנעול את האופנוע עם מנעול ושרשרת כבדה.

מנעול שרשרת מורכב משרשרת חזקה ומנעול תלייה, אותה ניתן להקיף בלולאה מסביב למסגרת האופנוע שלך ולחבר אותם לחפץ קבוע. עם רמת האבטחה הגבוהה והשקט הנפשי שהוא מספקו, מנעול השרשרת הוא הבחירה המושלמת עבור כל רוכב. יחד עם זאת, למשקל יש גם חסרון – אם אתם לוקחים את השרשרת איתכם, היא מכבידה עליכם.

מנעולי אופנוע

מנעולי דיסק

הדרך הכי קלה, תרתי משמע, להגן על האופנוע שלכם היא עם מנעול דיסק. מנעול דיסק הוא פתרון פופולרי במיוחד בקרב קהילת רוכבי האופנוע בישראל משום שהוא קומפקטי ונייד. סוג זה של מנעול מתאים בקלות לדיסק הבלם שלך ומונע מהגלגל שלך להסתובב, מה שהופך את זה לכמעט בלתי אפשרי עבור גנב לנסוע משם עם האופנוע שלכם.

בנוסף, הוא קטן וקל, כך שאתם תמיד יכולים לשים אותו בכיס בזמן הנסיעה, בניגוד למנעול U או שרשראות כבדות. עוד יתרון של מנעול דיסק הוא שמי שלא מחפש אותו – לא ישים אליו לב. כך העיצוב של האופנוע לא נפגע. מנעול דיסק מונע מהאופנוע להפוך למטרה קלה לגנבים.

 

מנעולי U

עוד דרך לשמור על האופנוע שלכם מאובטח היא עם מנעול ה-U הקשיח והעמיד. מנעול יו עשוי מפלדה מוקשה וכולל שאקל בצורת U, מנעול זה יכול להיות מחובר בקלות לחפץ קבוע כמו מתלה או עמוד לאופניים, ומספק אבטחה מקסימלית. הוא קל כמו מנעול דיסק, אבל נותן תחושת ביטחון כמו שרשרת.  מי שבוחר במנעול U – נהנה מהטוב שבכל העולמות.

מנעולי אופנוע

מנעולים חכמים

אם יש שעון חכם ובית חכם – למה לא לשדרג את אבטחת האופנוע שלכם עם מנעול חכם. זהו הפתרון חדשני ביותר לנעילת אופנוע, ועדיין אין הרבה כאלה בישראל. מנעולים חכמים עושים שימוש בטכנולוגיית Bluetooth או Wi-Fi, כדי לנעול ולפתוח את האופנוע באמצעות הטלפון החכם.

מנעול חכם הוא הפתרון הקל ביותר – הן מפני שהוא נוח וקל להפליא לשימוש, והן מפני שהוא לא דורש מכם לסחוב כלום אף פעם (חוץ מהפלאפון, שגם ככה עליכם כל הזמן). עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בהישג ידכם, לעולם לא תצטרכו לדאוג לבטיחות האופנוע שלכם שוב.

 

סיכום

לסיכום, הדבר הכי חשוב הוא שתבחרו מנעול איכותי, אמין ועמיד. לכל אחד יש את סוג המנעול לאופנוע שהכי מתאים לו ולצרכיו.

מנעולי אופנוע

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »