מותגים כל החיים – 3 מותגי על שמייצרים גם נעליים לתינוקות

אם היו עורכים מחקרים בנושא מכורים למותגים, סביר להניח שהיה מתגלה כי הורים סטייליסטים שלא יכולים לצאת מהבית בלי בגדים ונעליים ממותגים, מעבירים את העניין לילדים שלהם. שכן, אנו רואים לא פעם את הפעוטות שמגיעים למעון בבוקר כשהם לבושים בחליפת מותגים ונעליים תואמות.

הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך בנושא ולהציג את כל הפרטים הדרושים בפני אלו שלא מכירים את המותגים שמאפשרים זאת. הישארו אתנו ותגלו מיהם 3 מותגי העל שמייצרים נעליים גם לתינוקות.

 

תכירו את האנשים שבזכותם המדריך רואה אור

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 מותגי העל שמייצרים נעליים שמתאימים גם לתינוקות, אתם צריכים לדעת מי הם האנשים שבזכותם המדריך רואה אור. שכן, הם סייעו לנו להגיע בקלות אל המותגים הללו ומגיע להם קרדיט. מדובר בהורים שהם גם חברים בקבוצת פייסבוק שעוסקת בסטייל לכל המשפחה.

ראינו שהם העלו תמונות של התינוקות שלהם עם חליפות ונעליים תואמות וביקשנו לקחת השראה כדי לכתוב מדריך בנושא. ההזדמנות להודות להם על הסיוע בכתיבת המדריך. בזכותם, גם אחרים ידעו מהם המותגים המדוברים.

 

המותג ה – 1 שמייצר גם נעליים לתינוקות: אדידס

אם אתם מכורים לקפוצ'ונים והמכנסיים של אדידס, כדאי שתדעו שבפעם הבאה שתצאו מהבית, אתם יכולים לתאם יציאה משפחתית עם חליפות זהות לכולם. שכן, אדידס מייצרת נעלי ספורט תינוקות. רק חשוב שתוודאו שמדובר במותג המקורי ולא בחיקוי.

 

המותג ה – 2 שמייצר גם נעליים לתינוקות: נייק

המותג האהוב עלינו ביותר אפשר למכרים שלנו להלביש את הבן שלהם בסטייל. הוא מגיע בכל בוקר אל המעון עם מוצץ ביבס שתואם לחליפת נייק איכותית. אם לא די בכך, הוא כמובן גם נועל נעליים בצבע לבן שמשתלבות עם הלוגו של המותג.

 

המותג ה – 3 שמייצר גם נעליים לתינוקות: ואנס

אומרים שאפשר להוציא את הבן אדם מהרוק אבל אי אפשר להוציא את הרוק מהבן אדם. אם המשפט הזה מאפיין אתכם, סביר להניח שתשמחו לדעת שלוואנס יש דגמי נעליים שמתאימים לתינוקות רכים. המותג מאפשר נעליים מסוגים שונים למשל:

  • נעליים לתינוקות שרק נולדו (עם סוליה רכה מאוד)
  • נעלי צעד ראשון
  • נעליים עם סוליה עבה לתינוקות שכבר הולכים בקלות

שימו לב – גם כאן עליכם לבדוק כי אתם בוחרים במותג מקורי ולא בחיקויים. הבריאות של התינוק שלכם וודאי חשובה לכם. כך שאתם צריכים לדעת מראש שהוא צועד על נעליים שהן לא רק יפות וממותגות, אלא גם נוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם 3 המותגים שמייצרים נעליים גם לתינוקות. עכשיו, כשיש לכם את כל המידע הדרוש, אתם רק צריכים לבחור את המותג שמתאים לכם ביותר ולמצוא פריטי לבוש תואמים לתינוק שלכם. נאחל לכם שתמיד תהיו בסטייל!

מותגים מייצרים נעליים לתינוקות

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »