יש לכם בית עסק – אל תתפשרו על מוצרי הטואליטיקה

בעלי עסקים, קטנים או גדולים, תמיד מסתכלים על העסק שלהם מנקודת מבט כלכלית. בעל עסק תמיד ינסה להוזיל עלויות של רכישת דברים, תמיד יחפש ספק שיכול לתת לו מחיר טוב של מוצרים שונים ובכלל לסגור עסקאות כדאיות יותר מבחינה כלכלית. עם הרצון לחסוך ולהוזיל עליות על כל בעל עסק יש את החובה תמיד לבדוק גם את איכות המוצרים שהוא רוכש בפרט אם מדובר על עסק שמארח אנשים כמו מסעדות, מלונות, בתי קפה ועוד.

 

לקוחות חוזרים הם הלקוחות הכי טובים שבעל עסק יכול לבקש

כל בעל עסק יעיד שהדבר שהכי טוב לעסק שלו הוא – לקוח חוזר. לקוחות חוזרים הם לקוחות מרוצים ולקוחות מרוצים הם אלה שעושים את הפרסום הטוב ביותר לבעל העסק.

חשוב לזכור שכאשר אנחנו מדברים על עסקים שמקבלים אנשים כמו בעולם המסעדנות, מדד הניקיון וההיגיינה של המקום הוא המדד החשוב ביותר מבחינת הלקוח, אפילו יותר חשוב מהאוכל! למעשה, ישנם מקומות אירוח נהדרים בעבר ובהווה שאכן רמת האוכל והתפריט העשיר בהחלט שווים שלושה כוכבי מישלן אבל תאי השירותים ומתקני הניקיון שם בהחלט לא הולמים ולא עולים בקנה אחד עם איכות התפריט ועיצוב המקום. מספיק שמתקן נייר הטואלט לא נראה טוב, מתפורר, שביר ובכלל באיכות נמוכה מאוד, כבר אנשים יפסלו את המקום על הסף.

מוצרי טואלטיקה

כך ניתן לעשות זאת בקלות ובנוחות

בעל עסק, אם הנך מעוניין במתקני ניקיון כגון מתקן לנייר טואלט, מתקן לנייר ניגוב ידיים, ייבוש ידיים ועוד באיכות גבוהה במיוחד ועם מוצרים משלימים גם כן באיכות טובה מאוד לכן פרופר שיווק הוא המקום הטוב והנוח ביותר למען בעלי עסקים. חשוב לציין שבמקום קיימים חומרי ניקיון מצוינים, מוצרי ניקיון משלימים כמו אריזות, שקיות כפפות ועוד.

פרופר שיווק- מוצרי ניקיון טואלטיקה וציוד לבתי מלון- לעסקים בלבד לא ללקוחות פרטיים ייתן את המענה הטוב ביותר לכל עסק שמכיל כמות ותחלופה של אנשים כמו בתי מלון, צימרים, בתי הארחה ועוד. גם מסעדות, בתי קפה, מאפיות ובכלל כל מקום ששם לנגד עינו את הניקיון במקום הראשון.

 

לסיכום

לא חוסכים איפה שלא צריך

בעלי עסקים רבים יודעים היום שמיקוח ומשא ומתן עם ספקים הן לא מילים "גסות" אלא מהלכים טבעיים והגיוניים כדי לקבל מחירים טובים במיוחד אם מדברים על כמויות גדולות של מוצרים.

אך עם זאת חשוב תמיד לזכור שאם חסכנו במקום הלא נכון כמו במתקני ניקיון וחומרי ניקיון, זה עלול להוזיל אותנו למקום שאנחנו לא רוצים להיות בו, כמו פרסום רע ולא מפרגן לעסק. לכן חשוב לדעת היכן ניתן להוזיל עלויות, היכן ניתן לחסוך והכי חשוב עם איזה ספק לעבוד, כזה שנותן גם מחיר משתלם וגם איכות טובה ושירות מצוין.

מוצרי טואלטיקה

אולי יעניין אותך גם

מהי הדברה ירוקה
כללי
מהי הדברה ירוקה? המדריך המלא!

בשנים האחרונות גובר החשש מההשפעות המזיקות של שיטות הדברה מסורתיות על הסביבה ועל בריאות האדם. כתוצאה מכך, הביקוש להדברה ירוקה נמצא בעלייה. הדברה ירוקה מתייחסת

קרא עוד »